Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 10:34, 08 Gru 2020    Temat postu:

mozna rozebrac na czesci zobaczyc w jakim stanie powierzchnie i w jakim stanie tłoczek. jak rozerwana bedzie np gumka tłocząca to z góry wiadomo ze nie zadziała Very Happy
przy abs ktm czesto zaleca nadcisnieniem odpowietrzac na pewno jest łatwiej i szybciej ale grawitacyjnie tez powinno pójsc. moze masz przewód hamulcowy gdzies powyzej pompy
PKk
PostWysłany: Wto 10:21, 08 Gru 2020    Temat postu:

Wydaje się najbardziej rozsądne rozkrecenie przewodu od pompy, moze zdemontowanie pompy i sprawdzenie (szukanie tam rozwiązania prawda? tłoczek itp.).

A czy jest jakiś sposób na poprawne zdiagnozowanie prawidłowego działania tej pompy "tak na sucho bez płynu" jak zdemontuję?
henio12323
PostWysłany: Wto 10:04, 08 Gru 2020    Temat postu:

powinno pójsc normalnie grawitacyjnie, moze masz podparty tłoczek w pompue ? albo tłoczek sie nie cofa do konca zeby zassac płyn
PKk
PostWysłany: Wto 9:53, 08 Gru 2020    Temat postu:

Cześć, może ktoś bardziej doświadczony mógłby doradzić w moim temacie.

KTM Duke 690 2012

Miałem zerwaną śrubkę od zbiorniczka płynu hamulcowego przedniego. Kupiłem drugą pompę bo nie udało się niestety inaczej tego rozwiązać. Spuściłem płyn dołem pompując klamką. Zdemontowałem starą i założyłem nową pompę.

Jak teraz napełnić nowym płynem hamulcowym układ i odpowietrzyć? Próbowałem od góry za pomocą klamki oraz drugim sposobem od dołu za pomocą pompki ciśnieniowej...

Od góry płyn zalany do zbiorniczka, odpowietrznik zamkniety, kilka ruchów klamką i przy trzymaniu wcisnietej odrecam na chwile odpowietrznik i nic płyn nie schodzi.
Da rade to zrobic od góry za pomocą klamki?

Od dołu za pomocą pompki da radę to zrobić? bo ewidentnie cos musze robic nie tak bo płyn przy oczywiscie odkreconym odpowietrzniku nie wpompowywuję do przewodu tylko na zewnatrz...
henio12323
PostWysłany: Wto 20:18, 11 Lut 2020    Temat postu:

pewnie TEXA to obsłuzy
SpeedHabit
PostWysłany: Wto 18:44, 11 Lut 2020    Temat postu:

A oprócz fabrycznego? Very Happy
henio12323
PostWysłany: Wto 16:13, 11 Lut 2020    Temat postu:

oczywiscie - fabryczny komp ktma Very Happy
SpeedHabit
PostWysłany: Wto 14:19, 11 Lut 2020    Temat postu:

No i w tym rzecz Very Happy Wiesz może jaki interfejs i jaki program to obsłuży?
henio12323
PostWysłany: Wto 13:12, 11 Lut 2020    Temat postu:

w takim razie komp diagnostyczny i funkcja odpowietrzania, wtedy pracuje pompa abs non stop i ucieknie powietrze z zaworkow
SpeedHabit
PostWysłany: Wto 12:01, 11 Lut 2020    Temat postu:

No tylko wcześniej wszystko pracowało prawidłowo. Potem musiałem odkręcić zacisk. Skręciłem wszystko "odpowietrzyłem" i tak się przedstawia sytuacja. Ogl jak pompa ABS trochę popracuje i próbuję dalej odpowietrzać to potrafi wyskoczyć jeden bąbel powietrza i dalej już leci sam płyn. Znów się przejadę pompa trochę popracuje i znów potrafi wyskoczyć kolejny bąbel powietrza. I im dalej tym coraz lepiej się zachowuje cały układ hamulcowy tylko chciałem się dowiedzieć jak wprowadzić pompę w tryb odpowietrzania skoro taka informacja jest zawarta w serwisówce i widać że pompa tak jakby nie jest do końca odpowietrzona.
henio12323
PostWysłany: Wto 10:01, 11 Lut 2020    Temat postu:

to raczej bym obstawiał jakies problemy z absem nie samo odpowietrzenie
SpeedHabit
PostWysłany: Wto 9:39, 11 Lut 2020    Temat postu:

Tył pracuje prawidłowo, przód raz czuć że pracuje a raz nie.
henio12323
PostWysłany: Wto 7:13, 11 Lut 2020    Temat postu:

a tył ma abs ? jak blokje koło to cos "czuc " ze abs chce pracowac ? czy na klamce nic nie czujesz
SpeedHabit
PostWysłany: Pon 20:51, 10 Lut 2020    Temat postu:

No zasadą działania ABS jest żeby nie doprowadzić do zablokowania się koła a w moim przypadku koło stoi w miejscu zablokowane i nie chce się że tak powiem obrócić Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pon 20:29, 10 Lut 2020    Temat postu:

zalezy jaki interface - nie kazdy moze miec taka opcje.
co to znaczy ze koło nie chce go przepuscic ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group