Autor Wiadomość
Krystian_007
PostWysłany: Nie 22:51, 15 Mar 2020    Temat postu:

hahaha, nie nie akurat pojechałem oglądać inny sprzęt ale został już sprzedany, ale jechał taki sam tylko że wersja 6 dni więc dałem mu szanse na zdjęciu wygląda obiecująco;-)

Nie każdy import jest na śmietnik od razu ;D
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Nie 18:38, 15 Mar 2020    Temat postu:

Jak widzę w ogłoszeniu "sprowadzony", od razu robie exit Very Happy
Krystian_007
PostWysłany: Nie 17:06, 15 Mar 2020    Temat postu:

Jadę jutro oglądać 250 TPI My18 6 Day,s 48mh,przyprowadzony w serwisu KTM,a Francja-Szwecja nie pamiętam dobrze, jakieś uwagi do tego motoru bo opinie są podzielone ?

Stwierdziłem że wolę jednak dołożyć coś do budżetu i kupić świeżą fure oglądałem 2 maszyny 8-10 letnie i co tutaj gadać było widać po nich wiek..Wink
Krystian_007
PostWysłany: Śro 14:15, 11 Mar 2020    Temat postu:

Dobra, teraz mnie więcej wszystko wie czego mi trzeba;-)

Dzięki za pomoc i zaczynam poszukiwania!
henio12323
PostWysłany: Śro 7:35, 11 Mar 2020    Temat postu:

to zalezy od uzytkownika, podstawa to koła, i z kazdego mozna zrobic supermoto, koła w ktmie pasuja zamiennie i praktycznie da sie dopasowac z kazdego rocznika. ale zaraz na ulicy zacznie przeszkadzac miekkie zawieszenie i słabe hamulce - typowo pod supermoto jest wieksza tarcza, wiekszy zacisk, wieksza pompa, sztywniejszy zawias, chyba tez o nizszym skoku.
Krystian_007
PostWysłany: Śro 7:30, 11 Mar 2020    Temat postu:

Typowo przy samochodach są takie firmy dlatego wolałem się upewnićWink

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie super moto czy z takiego EXC 250-350 idzie zorbic super moto? To jest kwestia tylko kół czy coś więcej wtedy się przerabia?
henio12323
PostWysłany: Śro 7:15, 11 Mar 2020    Temat postu:

wątpie bo z tego nie dało by sie wyżyć, jak szukasz jakiejs fury, to poszukaj w jej okolicy jakiegos serwisu, i sie umów na ocene przed zakupem
Krystian_007
PostWysłany: Wto 21:32, 10 Mar 2020    Temat postu:

Tak tak to akurat znam z własnego doświadczenia. Tzn??Są jakieś firmy co jeżdżą PL i patrz na moto ?
henio12323
PostWysłany: Wto 21:24, 10 Mar 2020    Temat postu:

kazdy jest super igła i po remoncie Very Happy wiec ralnie trzeba jechac i ogladac - a jak sie nie znasz to polecam zlecic fachowcowi ocene
Krystian_007
PostWysłany: Wto 20:38, 10 Mar 2020    Temat postu:

Super!Bardzo dziękuje.
Teraz mniej więcej wiem jak to wygląda i pozostaje szukać. Jakieś uwagi szczególne na co patrzeć remont itp??
henio12323
PostWysłany: Wto 19:39, 10 Mar 2020    Temat postu:

dokładnie tak, według mnie lepiej wjechac EXC na tor czasem, niz czasem wyskoczyc sxem na jakas "traske" dodam jeszcze to że EXC jest sporo tansze w utrzymaniu - drozsze w zakupie ale potem dosc szybko sie zwraca
Krystian_007
PostWysłany: Wto 18:54, 10 Mar 2020    Temat postu:

Czyli SXF typowa torówka, EXC enduro-hard enduro?

Ale na u partego można pewnie EXC wjechać śmiało na tor a SX,em polatać po lasach ? Tylko na dalekich przelotach pewnie biegi w SX będą męczarnią?
henio12323
PostWysłany: Wto 18:30, 10 Mar 2020    Temat postu:

nie nie, tzn wjechac mozesz nikt ci nie zabroni, ale SX to motocykl przygotowany typowo pod tor MX, ma zwykle mniej biegów, biegi nieco dłuzsze ale ostatecznie rusza sie jakby z dwójki ( w stosunku do EXC ) i brakuje dłuzszych przełozen na "górze" sxy sa duzo wolniejsze przez to, do tego maja wieksza moc niz exc z tej samej pojemnosci, - odciązane elementy np magneto, moto żwawiej sie wkręca na obroty i wyzej kręci - zalety na torze gdzie mozna sobie na odcinie wleciec w bande, z kolei w enduro gdzie trzeba poderwać przód przed zwalonym drzewem juz takie odciązone silniki to kiepska sprawa bo w ogóle nie ma momentu obrotowego z dołu. do tego zawieszenia - mimo ze z zewnątrz potrafia wygladac identycznie to nastawy sxa są do enduro słabe, motocykl trudno łapie przyczepnosc - pozwala za to wytłumic kilkumetrowy skok w "płaskie", sxy zwykle maja małe zbiorniki paliwa, exc wieksze.... róznic jeszcze troche jest
Krystian_007
PostWysłany: Wto 17:01, 10 Mar 2020    Temat postu:

Dobra, ale SXF nie mogę jechać w las? Zrozumiałem ze różnica pomiędzy to pakiet homologacyjny tylko?
henio12323
PostWysłany: Wto 15:10, 10 Mar 2020    Temat postu:

sxf nie bo to crossówka chyba ze chcesz jeździc po torze crossowy, jak teren enduro to tylko i wyłącznie model EXC. co do zawieszenia - po zakupie warto pojeździc i ocenic, jak cos nie bedzie pasowalo to zaczac od ustawien podstawowych, jak to bedzie nadal za mało to wtedy mysl o firmach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group