Autor Wiadomość
Zapek
PostWysłany: Pią 12:56, 06 Mar 2020    Temat postu:

Pewnie było to doczepienie się słowa "docięcie" a nie skrócenie.
Niby to samo ale nie do końca Wink
kiziol23
PostWysłany: Pią 10:10, 06 Mar 2020    Temat postu:

dlaczego Twoim zdaniem się nie docina łańcucha?

żeby była jasność, nie mówimy o sytuacji starego wyciągniętego łańcucha gdzie już brakuje wahacza do regulacji, tylko o nowej sztuce
pm2z
PostWysłany: Czw 18:07, 05 Mar 2020    Temat postu:

kiziol23 napisał:
dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki Wink jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok

łancucha się nie docina, chyba że to łańcuch dla krowy Razz Razz Razz
kiziol23
PostWysłany: Czw 9:47, 05 Mar 2020    Temat postu:

dla potomnych: ostatecznie kupiłem 14/50z + łańcuch 118 ogniw (did 520 vx3), który okazał się za długi, albo wahacz za krótki Wink jak któś chce uniknąć docinania łańcucha to niech bierze krótszy. Skrócę do 114 i powinno być ok
henio12323
PostWysłany: Wto 22:18, 25 Lut 2020    Temat postu:

Fabrycznie zwykle 13/50 próbuj zawsze to inne odczucie z jazdy
babel
PostWysłany: Wto 22:03, 25 Lut 2020    Temat postu:

Przełożenia to kwestia indywidualna - jak i gdzie jeździsz.
Ale pomiędzy 13/52 a 15/45 - jest kolosalna różnica
Możesz np zmienić przód na 14 jak ci za wolno.
Generalnie jeden ząb z przodu daje taką różnice jak ok. 3 z tylnej zębatki
pm2z
PostWysłany: Wto 21:56, 25 Lut 2020    Temat postu:

To ja jeszcze dopytam. U siebie w EXC450'11 mam przełożenia 13/52, a w zapasie jeszcze 15/45. Jakie są montowane fabrycznie?
Niby mi ten układ pasuje (jeżdżę po technicznych torach enduro), ale wydaje mi się, że są dosyć mocno ustawione na moment.
Jest to dobry wybór?
Pytam, bo mam małe doświadczenie i może zwyczajnie powinienem spróbować czegoś innego.
babel
PostWysłany: Wto 18:27, 25 Lut 2020    Temat postu:

Ja w 400 używałem 13/52 i było OK - ilosci ogniw nie pamietam did vx3, rk xring
henio12323
PostWysłany: Wto 11:08, 25 Lut 2020    Temat postu:

kazdy zestaw jest ok, to zalezy od tego gdzie i jak jeździsz, jak raczej przeloty to 14/50 bedzie moim zdaniem rozsądną opcją
polecam koło na tył ZF, to producent supersproxa, a sporo tanszy - jak cos mam takie dostepne Wink
łancuch x ringowy np did VX3 najtanza opcja dobrego łancucha, lepszy bedzie VT2, zebatka na przód polecam oryginał ( tez mam tanie jak cos )
kiziol23
PostWysłany: Wto 10:49, 25 Lut 2020    Temat postu: zestaw napędowy exc 400 2007

jaki zestaw napędowy polecacie do exc 400 - ile zębów na przód/tył, jaki łańcuch, jakie konkretnie firmy?
czy jest sens inwestować w supersproxa stealth na tył pod kątem żywotności? moje dotychczasowe doświadczenia z tą zębatką, co prawda w ciężkim enduro, wskazywałoby, że nie koniecznie, ale ciekaw jestem Waszych opinii w lekkich sprzętach?

jakby co to pytam pod kątem jazdy enduro, pola, lasy, żwirownie, niestety w wlkp o góry jest ciężko Smile

starałem się znaleźć odpowiedzi przez wyszukiwarkę, ale przez to, że jest 600 stronnicowy temat 'krótkie pytania, szybkie odp' to nie bardzo można coś znaleźć w ten sposób

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group