Autor |
Wiadomość |
manta19 |
Wysłany: Nie 18:53, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
Dziękuje za wytłumaczenie .Teraz wszystko jasne-w sumie podobnie jak w samochodzie;).Pozdro |
|
|
wójo |
Wysłany: Nie 18:49, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
poto ze jak jedziesz lajtowo nawet w upal 30C to temp silnika nie przekracza 70C, wczoraj latalem w deszcz i temp spadła do 50C co nie jest za zdrowe dla silnika. Wystarczy lekka przeprawówka w lesie i temp wzrasta do 80-100C. Ja nie mam u siebie termostatu ale kombinuje jak go wcisnac w ukła chłodzenia bo jazda bez niego wcale nie jest dobra dla silnika.
Majac termostat silnik bedzie utrzymywal stała temp w granicach 80-90C i to sa optymalne warunki, to ze sie załaczy wiatrak to tylko znak ze tamp przekracza 90C ale usuniecie termostatu nic nie da bo w tym momencie on i tak jest otwarty.
A teraz wez takiego kata bez termostatu przegon po asfalcie albo szutrach gdy temp otoczenia spadnie do 15C, dajesz w palnik, silnik ma 40-50C to praktycznie tak jak bys go palowal zaraz po odpaleniu, nie za zdrowe...
nie majac wskaznika temp mozna to miec w dupie bo sie o tym poprostu nie wie i nie mysli. Silnik ma najlepsza moc, i trwałosc w temp około 80-90C ... |
|
|
manta19 |
Wysłany: Nie 14:56, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
Po co w kacie wogóle dali termostat??U mnie troche sie pojeździ po górach i chodzi wentylator prawie non stop chyba ze mam dłuższe wypady to wtedy milczy jak zaklęty.P.s to normalne ze wentylator jest na prawej chłodnicy a na lewej czujnik??Bo jak zgasze motor to zanim sie lewa zestudzi chodzi wentylek z 4 min:/ i potem brak porządnego strzału z aku na rozruch...ale odprężnik i odpala(kupiłem aku 4 Ah ale i tak wg mnie za słaby jest).Pzdr |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 21:58, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
ja bym go nie usuwał jak jest sprawny. |
|
|
DaKuc |
Wysłany: Sob 12:33, 09 Cze 2012 Temat postu: Tuningowa pompa wody KTM 530 |
|
Czy przy zamontowaniu tuningowej pompy wody wywalacie termostat z obiegu ???
Proszę o informacje |
|
|