Autor Wiadomość
blu77
PostWysłany: Śro 9:16, 25 Mar 2020    Temat postu:

ja mialem na magneto
te300
PostWysłany: Śro 7:54, 25 Mar 2020    Temat postu:

ja nie miałem tego, także polegam tylko na opinii znajomego, on najpierw miał na sprzęgło i twierdzi że to złe rozwiązanie, że dużo lepiej działa dociążenie magneta
KNKS
PostWysłany: Wto 22:19, 24 Mar 2020    Temat postu:

Ja próbowałem i ,nie zagłębiając się w fizykę, bardzo dobrze działa. Ale skoro wiesz lepiej...
henio12323
PostWysłany: Wto 14:20, 24 Mar 2020    Temat postu:

to jest gorsze rozwiazanie, bo element ma duzą mase, skupiona na małych srednicach, duuzo efektywniej jest cienki pierscien na samej zewnętrznej srednicy - czyli własnie np magneta, na sprzęgło było by spoko gdyby to było w formie np "przekładki" w trialówkach jest docisk sprzęgła ciezki z zewnatrz i ażurowy lekki w srodku - to ma sens
KNKS
PostWysłany: Wto 13:53, 24 Mar 2020    Temat postu:

https://et-racing.com/product-eng-713-Torque-Donut-clutch-weight-for-KTM-and-Husqvarna.html
henio12323
PostWysłany: Wto 13:07, 24 Mar 2020    Temat postu:

na sprzegło obciązenia nie maja do konca sensu, jak juz to tylko magneto
Fat
PostWysłany: Wto 10:04, 24 Mar 2020    Temat postu:

No i jeszcze raz - gdzie to kupić w PL? Smile Jakiś link, coś?
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Wto 8:48, 24 Mar 2020    Temat postu:

Blu I Te, mówicie o nakładce na magneto Czy na sprzęgło?
blu77
PostWysłany: Wto 8:00, 24 Mar 2020    Temat postu:

Ja miałem to w exc 250 2017 i trochę ciężej go było zdławić
te300
PostWysłany: Wto 7:29, 24 Mar 2020    Temat postu:

W tpi jest inne magneto, znajomy ma to w tpi 250 jeździ agresywnie i twierdzi, że to mu pomaga w każdym zakresie obrotów. Dorabiał to sam. Nadmienię tylko, że człowiek potrafi jeździć Smile
henio12323
PostWysłany: Pon 19:18, 23 Mar 2020    Temat postu:

jak chcesz dzwon do nas na serwis, ja nie pamietam ile to wazyło i jaka cena, szef sie zajmuje tym, bo to są kopie tego stealthy usa
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Pon 17:54, 23 Mar 2020    Temat postu:

Jak cenowo i wagowo to wygląda?

Jakie opcje są dostępne?
henio12323
PostWysłany: Pon 14:47, 23 Mar 2020    Temat postu:

ja tak samo agresywnie lubie polatac, na podjazdach zwykle trzymam manete w opór - a dozuje moc na koło sprzegłem, wiec cały czas staram sie trzymac obroty, ale jeżdze tez trialowo - czyli praktycznie stanie w miejscu i wskakiwanie na przeszkody - przy tego typu jeździe obciążenie zdecydowanie pomaga, zauwazylem jedynie "spadki" osiągów przy przelotach, np przy wejsciu z wieksża prędkoscią w zakręt piaszczysty np na 5 biegu wczesniej ladnie wychodził z manetki, teraz trzeba redukować albo poganiać troche sprzęgłem.
HusqvarnaaFC350
PostWysłany: Pon 14:43, 23 Mar 2020    Temat postu:

Ja teoretycznie jeżdżę raczej agresywnie. I jeśli już miałbym testować takie rozwiązanie, nie chciałbym zrobić z moto trialowki, więc założyłbym najlżejsze z możliwych.
henio12323
PostWysłany: Pon 13:54, 23 Mar 2020    Temat postu:

my mamy do 2017 na pewno, ale chyba tpi ma taki sam stator
mam to zalozone w 300tce, i są wady i zalety rozwiazania, ale im wolniej sie jedzie tym bardziej te obciążenie pomaga

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group