Autor Wiadomość
miodzik
PostWysłany: Sob 21:59, 23 Cze 2012    Temat postu:

Ja u siebie po prostu prze-gwintowałem te gniazda od szybkozłączek gwintownikiem M6. Trzyma się dobrze.
barek253
PostWysłany: Pon 8:30, 18 Cze 2012    Temat postu:

możesz pokazac jak taki gwint wygląda Very Happy
bully
PostWysłany: Pon 8:12, 18 Cze 2012    Temat postu:

wkręcilem w te otworu w airboxie gwinty takie stolarskie, które wkreca siew drzewo, a w srodku mają otwor z gwintem metrycznym M5, do tego jakies ładne chromowane śrubeczki i nawet to wygląda.
barek253
PostWysłany: Pią 15:41, 15 Cze 2012    Temat postu:

bully jak to zrobiłeś?bo ja tez tego nie mam to może bym sobie zrobił taki patent
bully
PostWysłany: Pią 14:29, 15 Cze 2012    Temat postu:

no ja przerobiłem na śrubki, ale u mnie już było to w airboxie zniszone, tak to bym pewnie kupil za te 160zł dwie sztuki.
Ogolnie t obardzo chodliwa rzecz, kupić ja z uzywanym airboxem tez rzadka sprawa
KristofSX
PostWysłany: Czw 19:44, 14 Cze 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
w airboxie masz takie 2 blaszki blisko siebie, a w pokrywie masz taki pręcik ze zgrubieniem, i ten precik wchodzi miedzy blaszki i sie na zgrubieniu klinuje od zewnatrz w ogóle tego nie widac. i te rozwiązanie jest stosowane na pewno do 2011 roku nie wiem jak te nowe maszyny 2012

w 2012 jest dalej tak samo
henio12323
PostWysłany: Czw 18:21, 14 Cze 2012    Temat postu:

w airboxie masz takie 2 blaszki blisko siebie, a w pokrywie masz taki pręcik ze zgrubieniem, i ten precik wchodzi miedzy blaszki i sie na zgrubieniu klinuje od zewnatrz w ogóle tego nie widac. i te rozwiązanie jest stosowane na pewno do 2011 roku nie wiem jak te nowe maszyny 2012
e46
PostWysłany: Czw 18:10, 14 Cze 2012    Temat postu:

a po lifcie jak to rozwiazali ?
KristofSX
PostWysłany: Czw 17:42, 14 Cze 2012    Temat postu:

yea bez zawleczek jest od 2004, ja w byłej 520 też nie mialem i nie wylatało, ale mój kolega zgubił w lesie Razz
wójo
PostWysłany: Czw 14:50, 14 Cze 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
a od kiedy 525 ma takie zawleczki ? Razz


od 2003r zanim zrobili lifta w 525...
henio12323
PostWysłany: Czw 12:56, 14 Cze 2012    Temat postu:

a od kiedy 525 ma takie zawleczki ? Razz tam są kołki takie. i w 525 lepiej to miec bo bez tego pokrywa nieco odstaje i syfu ciągnie jak chce ;d
e46
PostWysłany: Czw 12:03, 14 Cze 2012    Temat postu:

Mi trzyma sie na jednej, mysle ze bez tez by sie trzymalo... ostatecznie zrobie "druta" i bedzie lepiej niz fabryka Wink
Asteros2012
PostWysłany: Czw 12:00, 14 Cze 2012    Temat postu:

Aż tak drogo? to ja cały airbox używany z filtrem kupiłem za 90zl Razz
Mam 2 zawleczki jedna u siebie i drugą pęknięta w taki sposób że jest jakby przerwana.
wójo
PostWysłany: Czw 10:26, 14 Cze 2012    Temat postu:

2 sezony przejezdzilem bez zapinek i nic sie nie dialo, zaslepki tez nie zgubilem wiec ja bym to olal.
e46
PostWysłany: Czw 10:16, 14 Cze 2012    Temat postu: Spinka osłony filtra powietrza

Witam szanowne grono
Pierwszy moj post w sumie o pierdołke - zgubilem spinke pokrywy filtra powietrza (525 exc 03r), chodzi o ten szybkozamykacz z zawleczką. W ktm sklep zaspiewali 80zl za sztuke. Czy mozna to czyms zastąpic tak zeby nie rozwalac gniazda ? Rolling Eyes

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group