Autor |
Wiadomość |
miodzik |
Wysłany: Sob 21:59, 23 Cze 2012 Temat postu: |
|
Ja u siebie po prostu prze-gwintowałem te gniazda od szybkozłączek gwintownikiem M6. Trzyma się dobrze. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 8:30, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
możesz pokazac jak taki gwint wygląda |
|
|
bully |
Wysłany: Pon 8:12, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
wkręcilem w te otworu w airboxie gwinty takie stolarskie, które wkreca siew drzewo, a w srodku mają otwor z gwintem metrycznym M5, do tego jakies ładne chromowane śrubeczki i nawet to wygląda. |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pią 15:41, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
bully jak to zrobiłeś?bo ja tez tego nie mam to może bym sobie zrobił taki patent |
|
|
bully |
Wysłany: Pią 14:29, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
no ja przerobiłem na śrubki, ale u mnie już było to w airboxie zniszone, tak to bym pewnie kupil za te 160zł dwie sztuki.
Ogolnie t obardzo chodliwa rzecz, kupić ja z uzywanym airboxem tez rzadka sprawa |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 19:44, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | w airboxie masz takie 2 blaszki blisko siebie, a w pokrywie masz taki pręcik ze zgrubieniem, i ten precik wchodzi miedzy blaszki i sie na zgrubieniu klinuje od zewnatrz w ogóle tego nie widac. i te rozwiązanie jest stosowane na pewno do 2011 roku nie wiem jak te nowe maszyny 2012 |
w 2012 jest dalej tak samo |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 18:21, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
w airboxie masz takie 2 blaszki blisko siebie, a w pokrywie masz taki pręcik ze zgrubieniem, i ten precik wchodzi miedzy blaszki i sie na zgrubieniu klinuje od zewnatrz w ogóle tego nie widac. i te rozwiązanie jest stosowane na pewno do 2011 roku nie wiem jak te nowe maszyny 2012 |
|
|
e46 |
Wysłany: Czw 18:10, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
a po lifcie jak to rozwiazali ? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 17:42, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
yea bez zawleczek jest od 2004, ja w byłej 520 też nie mialem i nie wylatało, ale mój kolega zgubił w lesie |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 14:50, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | a od kiedy 525 ma takie zawleczki ? |
od 2003r zanim zrobili lifta w 525... |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:56, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
a od kiedy 525 ma takie zawleczki ? tam są kołki takie. i w 525 lepiej to miec bo bez tego pokrywa nieco odstaje i syfu ciągnie jak chce ;d |
|
|
e46 |
Wysłany: Czw 12:03, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
Mi trzyma sie na jednej, mysle ze bez tez by sie trzymalo... ostatecznie zrobie "druta" i bedzie lepiej niz fabryka |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Czw 12:00, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
Aż tak drogo? to ja cały airbox używany z filtrem kupiłem za 90zl
Mam 2 zawleczki jedna u siebie i drugą pęknięta w taki sposób że jest jakby przerwana. |
|
|
wójo |
Wysłany: Czw 10:26, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
2 sezony przejezdzilem bez zapinek i nic sie nie dialo, zaslepki tez nie zgubilem wiec ja bym to olal. |
|
|
e46 |
Wysłany: Czw 10:16, 14 Cze 2012 Temat postu: Spinka osłony filtra powietrza |
|
Witam szanowne grono
Pierwszy moj post w sumie o pierdołke - zgubilem spinke pokrywy filtra powietrza (525 exc 03r), chodzi o ten szybkozamykacz z zawleczką. W ktm sklep zaspiewali 80zl za sztuke. Czy mozna to czyms zastąpic tak zeby nie rozwalac gniazda ? |
|
|