Autor |
Wiadomość |
bartekba |
Wysłany: Pią 16:48, 17 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Dziękuję za pomoc już zaczynam działać |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pią 13:51, 17 Kwi 2020 Temat postu: |
|
czyli uszkodzony regulator napiecia - albo nie ma jak "ubic"pradu do masy |
|
|
bartekba |
Wysłany: Pią 13:42, 17 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Sytuacja wygląda następująco prąd zmienny na uzwojeniu statora jest takich samych wartości co prąd stały na aku w trakcie pracy motocykla reszta uzwojeń ok. Wolne obroty około 13v wyższe nawet do 21v. Regulator napięcia zamienia tylko prąd zmienny na stały nie redukując napięcia. Help |
|
|
bartekba |
Wysłany: Śro 17:52, 15 Kwi 2020 Temat postu: |
|
ok jutro posprawdzam dziękuję (krokodylktm zerknij w priv) |
|
|
krokodylktm |
Wysłany: Śro 17:28, 15 Kwi 2020 Temat postu: |
|
regulator uszkodzony ... lub połączenie regulatora ... sprawdź połączenie z masą |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 21:11, 14 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Jakby sie uszkodzil stator to by nie ladowal nic w ogole. Moze beda jakies zamienniki |
|
|
bartekba |
Wysłany: Wto 20:03, 14 Kwi 2020 Temat postu: |
|
Jest to bardzo prawdopodobne po jego założeniu (używany) takie mocne ładowanie poszło, wróciłem do starego tj tego który miałem w moto i dalej mam to samo tj ładowanie do 20 V (wychodzi na to że mam uszkodzone dwa regulatory). Tylko czy ten regulator nie uszkodził czegoś jeszcze w moto tj statora i stąd pytanie od czego zacząć ewentualnie jaki regulator założyć? Z kolejnym używanym orginałem już chyba nie będę eksperymentował |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:27, 14 Kwi 2020 Temat postu: |
|
hmm jakby nie było ładowania to problem jest w "elektrowni" - statorze, albo regulatorze, jak ładuje za dużo to tylko moze byc problem w regulatorze - on "uwala" prąd do masy regulując do tych 14V około, moze ten który podmieniałes jest uszkodzony |
|
|
bartekba |
Wysłany: Wto 19:08, 14 Kwi 2020 Temat postu: Ktm 620 lc4 problem z ładowaniem akumulatora |
|
Witam mam problem z ktm 620 lc4 96 rok(zapłon sem) brak ładowania na wolnych obrotach (12,4 v-potrafił rozładować aku) po dodaniu gazu wzrasta nawet do 20 volt. Gdy zauważyłem awarię ładował do 14,5 volta przy wyższych obrotach brak na wolnych. W tej chwili pali żarówki. Podmieniałem regulator napięcia brak jakichkolwiek zmian. Przy wyższych obrotach tj przy tak dużym ładowaniu zapala kontrolkę od kierunkowskazów moto nie gasnie nie ma problemu po nagrzaniu normalnie zapala (oczywiście nie jeżdżę nim bo coś jeszcze cholera usmaży) Dodam że jeszcze niczego nie mierzyłem (oporności na statorze i napięcie) i nie rozkręcałem od czego zacząć?
Pozdr Bartek |
|
|