Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 16:59, 27 Maj 2020    Temat postu:

jak filtra nie ma, albo jest zasyfiony układ to bezproblemu Wink
zmierz cisnienie jeszcze podczas obciązenia
Gość
PostWysłany: Śro 12:58, 27 Maj 2020    Temat postu:

pompa ksiazkowo 3,6bar jakiej pomysly jeszcze chlopali ,moze znow wtrysk sie zapchal jest to mozliwe ze po 2mh ????
Gość
PostWysłany: Śro 12:36, 27 Maj 2020    Temat postu:

wlasnie zalatwilem sprzet do mierzenia cisnienia paliwa zaraz podlacze i sprawdze ile ma ,z tego co wyczytalem to powinno byc pomiedzy 3,2 do 3,7 bar ??
henio12323
PostWysłany: Śro 12:06, 27 Maj 2020    Temat postu:

ja bym porponował zainwestować w zegar do pomiaru cisnienia - mniejszy koszt a wiadomo z czym sie walczy w ogole
Pajka
PostWysłany: Śro 12:05, 27 Maj 2020    Temat postu:

Jak nie masz od kogo przełożyć to zainwestuj 120 zł w zamiennik pompy.
major000
PostWysłany: Śro 10:34, 27 Maj 2020    Temat postu:

Przełóż od kogoś cały zbiornik na próbę.
henio12323
PostWysłany: Śro 10:29, 27 Maj 2020    Temat postu:

niestety Lubelskie a nie pomorze...
sprawdź cisnienie na pompie paliwa
Damian1988
PostWysłany: Śro 10:17, 27 Maj 2020    Temat postu:

blad ogarnolem juz sie nie swieci pin od kostki czujnika temperatury nie stykal ,ale moto dalej szarpie tak jak by paliwa nie dostawal ,na wolnych obrotach pracuje bardzo dobrze zapala od strzala ?pomorze ktos
henio12323
PostWysłany: Śro 6:38, 27 Maj 2020    Temat postu:

w necie masz serwisówki za free, i całe tabele z kodami,
warto pewnie sprawdzić cisnienie pompy paliwa Wink
błąd 13 to błąd czujnika temperatury
Pełnympiecemw
PostWysłany: Wto 21:20, 26 Maj 2020    Temat postu:

Tutaj pomoże tylko 2 i gazu od uja.
Damian1988
PostWysłany: Wto 21:13, 26 Maj 2020    Temat postu: Dławienie się po dodaniu gazu

Witam, ktm sxf 350 2011 na wtrysku mam z nim taki problem, moto opdala ładnie z silnikiem jest wszystko ok (mechanicznie) ale po odkreceniu manetki moto nie wkręca się na obroty (dusi się i po chwili gaśnie) wynieniona została przepustnica razem z wszystkimi czujnikami i wtryskiem na nowe, po wymianie przez 2mh było ok na drugi dzień obiawy wrucily i zaczęła się świecić lampka od błędu FI (1 długi i 3 krótkie) wie ktoś może co oznacza ta sekfecja tych migniec??? Nie mam dojścia do serwisowki, pomoże ktoś????

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group