Autor |
Wiadomość |
polok |
Wysłany: Pią 15:25, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
Odświeżam temat, bo chciałbym polecić wszystkim, którzy w tym wątku będą szukać pomocy przy regeneracji głowicy usługi mojej firmy. Polok świadczy usługi od lat, dlatego warto nam zaufać! |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 22:47, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
wszystko to jest opisane w ksiązce serwisowej, gdzie i jakie maja byc luzy itp itd. jedynie ten "patent" z luzem miedzy "pokrywka" spręzyny tym zabezpieczeniem a dźwigienką zaworową te 0.2 musi miec, jak zawór wpada to luz sie zmniejsza i w ekstremalnych momentach moze dojsc do uderzenia dzwigienki o kaptur spręzyny. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Czw 18:38, 21 Cze 2012 Temat postu: regeneracja głowicy/naprawa etc - rozpoznanie stanu zużycia |
|
Pytanie takie dość teoretyczne.
Np że mamy tłok do wymiany i nicasil to łatwo poznać, np moto kopci, bierze olej, po zdjęciu cylka widać że nicasil ma rysy, jest wytarty etc.
Ale jak to ma się z głowicą? Jak ocenić jej stan zużycia? Jak ocenić to czy jeszcze trochę pośmiga czy trzeba już szykować się na jej regenerację? Nie mówimy o przypadkach gdzie już są zawory powypalane lub coś .
Gdzieś wiem że się mierzy zaworem szczelinomierzem i przerwa nie może być większa niż 0.2mm ale gdzie dokładnie
I jeszcze pytanie przy regeneracji głowicy co wymieniamy? zawory, sprężynki, prowadnice jeśli są krzywe i coś jeszcze czy nie, oczywiście zabezpieczenie etc?
I po co i kiedy planować głowicę bo podobno często to się robi przy regeneracji |
|
|