Autor Wiadomość
sebastian1316
PostWysłany: Wto 23:36, 28 Lip 2020    Temat postu:

Dziś założyłem nowy gaźnik keihin z aliexpress na dyszach 42 wolnych obrotów i 170 dysza główna , iglica oryginał NOZE 3 ząbek od dołu .
Motocykl chodzi jak zegarek . Całkiem inna praca silnika, nie mam żadnych zastrzeżeń pracuje równo i wkręca się na obroty super . Będę obserwował teraz kolor świecy jaki będzie się pojawiał , żeby nie było czasem ciut za ubogo mieszanki . Ogólnie temat do zamknięcia miesiąc się męczyłem ale jak przyszły części z aliexpress Very Happy wszystko się rozwiązało , dużo się nauczyłem dzięki temu o strojeniu itd także jakieś plusy są tego . Dzięki za pomoc
sebastian1316
PostWysłany: Nie 16:59, 26 Lip 2020    Temat postu:

Wideo z kolorem świecy po kilku motogodzinach ( motocykl pracował bez zarzutu, sprawdzam świece w obawie czy czasem nie ma za ubogo ale kolor myślę że wporzadku)

https://youtu.be/qIfsCbiev8U
sebastian1316
PostWysłany: Sob 21:37, 25 Lip 2020    Temat postu:

Taka ciekawostka. Na dniach będę testował nowy gaźnik od Chińczyków ( aliexpress) obejrzałem kilka filmów na YouTube i ludzie z powodzeniem montują to do swoich sztuk cena 122zl za nowy gaźnik , zawsze mogę przerzucić rozpylacz z tego ponieważ oryginał nie jest dostępny .
Pozdrawiam
henio12323
PostWysłany: Sob 21:33, 25 Lip 2020    Temat postu:

trzeba działać objawowo - zapewne gdzies ci sie leje paliwo - np zuzyty rozpylacz, dlatego nie wychodzą Ci dysze takie jak przewiduje producent. opcje to albo nadganiać problem dyszami, albo znaleźc przyczyne czemu zalewa - szczerze, jak fura jeździ i jestes zadowolony to bym sie mocno nie zagłębiał Very Happy
sebastian1316
PostWysłany: Sob 21:28, 25 Lip 2020    Temat postu:

Aktualizacja .
Obniżyłem iglice w dół ponieważ bylo za bogato ( czarna świeca ) po dzisiejszej wyprawie wszystko w porzadku a świeca wygląda dobrze ( sama się oczyściła, czekam aż pojawi się wyraźny kolor świecy i doreguluję ( czy biała czy kawowa czy czarna ) . Jak narazie motocykl ładnie jeździ . Zdaje sobie sprawę że w serwisowce są większe dysze podane ale najwidoczniej po 20 latach nie ma co patrzeć na rozmiary dysz tylko dostroić odpowiednio aby był kawowy kolor świecy . Tak myślę jeśli się mylę napiszcie co sądzicie, pouczająca krytyka jest dobra .
Odzyskałem radość z jazdy po długim okresie denerwowania się i zrezygnowania. Pozdrawiam i czekam na komentarze
Majster128
PostWysłany: Sob 19:27, 25 Lip 2020    Temat postu:

Zmniejsz jeszcze dysze główną a zatarcie będzie co raz bliżej .
henio12323
PostWysłany: Sob 6:29, 25 Lip 2020    Temat postu:

pobaw sie jeszcze iglica, sruba powietrza ma wpływ tylko na prace na wolnych obrotach
sebastian1316
PostWysłany: Pią 22:47, 24 Lip 2020    Temat postu:

Aktualizacja.
Zmieniłem dysze na 35 wolnych obrotów i 155 dysza główna.
Zmiana jest ogromna , motocykl zaczął pracować na wolnych obrotach , i działa ssanie ( podnoszę grzybek i obroty rosną wcześniej 0 reakcji)
Pojeździłem dzis około 2h i wporzadku motor się wkręca chodzi na 1 i 2 biegu wcześniej przerywał z nadmiaru paliwa . Ma jeszcze taka 1 sekundową czkawkę gdy pochodzi na wolnych obrotach i nagle bardzo szybko dodam gaz , trwa to może sekundę i wkręca się jak wściekły . Regulowalem sruba powietrza żeby zmniejszyć powietrze ale nie było reakcji gdy zwiększałem powietrze też nie było . Jest o wiele lepiej ale jeszcze nie idealnie . Świeczka troszkę ciemnego koloru co mnie zmartwiło co myślicie , zakładać jeszcze mniejsze dysze ?
zeea
PostWysłany: Czw 9:22, 23 Lip 2020    Temat postu:

Zrob ubozsza mieszanke na probe np 1:60.
Wsadz swiece z auta z tym samym gwintem i rozmiarem.
Inny olej do mieszanki. Gaznikiem sie pobaw. Mialem ten sam problem. Powyzsze rzeczy pomogly. Pozdrawiam
sebastian1316
PostWysłany: Śro 18:16, 22 Lip 2020    Temat postu:

Dzisiaj padła kolejna świeca. Gaznik ma nowe uszczelki pod rozpylaczem ale najwidoczniej nie pomogło chociaż wcześniej był tam mocny wyciek.
henio12323
PostWysłany: Śro 6:31, 22 Lip 2020    Temat postu:

z tymi chinskimi dyszami bym uwazał - pewnie da sie costam trafic, ale czasem ma na serwisie przypadek że dysze trzeba wymienic za taka sama dysze - tylko my montujemy jakies lepsze a wszystko dlatego że nowa chinska potrafi byc rozkalibrowana Very Happy
sebastian1316
PostWysłany: Wto 18:57, 21 Lip 2020    Temat postu:

Po wymianie uszczelniacza zauważalna inna praca silnika jest jakby lepiej , jednak świeca jest okopcona czarna ale nie jest już tak mokra . Postaram się zmniejszyć dysze na mniejsze do momentu aż pojawi się brązowy kolor . Czekam na dysze z aliexpress
sebastian1316
PostWysłany: Pon 11:58, 20 Lip 2020    Temat postu:

Aktualizacja
Znalazłem nieszczelność na uszczelce gumowej pod rozpylaczem . Czekam na uszczelkę, montuje i się okaże czy będzie różnica.
Na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić że lało tam paliwo dosyć mocno . Zrobiłem eksperyment . Nalałem wody do gaźnika odwróconego do góry nogami trzymając w dłoni i dmuchałem sprzężonym powietrzem w dysze główna i dysze wolnych obrotów, bombelki waliły spod uszczelki , próbowałem to uszczelnić czymś żeby sprawdzić czy jakaś różnica będzie , jednak czekam na nową uszczelkę ( niestety nie jest dostępna na KTM sklep ) zamawiam z zestawu naprawczego gaźnika PWK 38 .
henio12323
PostWysłany: Śro 13:18, 15 Lip 2020    Temat postu:

najłatwiej wymienic uszczelniacz i bedzie pewnosc ze nie bierze oleju
dysze wolna bym zmniejszył zdecydowanie po tych objawach, i opuscił iglice albo dał uboższa
sebastian1316
PostWysłany: Śro 13:01, 15 Lip 2020    Temat postu:

Dysza wolnych obrotów 42 , dysza główna 170 , poziom paliwa pod kątem 60stopni pływak równolegle do krawędzi korpusu. Brak wolnych obrotów , dopiero po wykręceniu śruby wolnych obrotów na maksa motocykl chodzi na wolnych obrotach ( nie faluje nic normalnie równo chodzi ) przy dodaniu gazu chwilę go przydusza i dopiero wkręca się , po kilku razach odwinięcia manetki wkreca się bez przyduszania. Świece co chwilę padają i czarne są i mokre . Jak sprawdzić czy nie pobiera oleju z skrzyni? Ale nie kopci jakoś strasznie
Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group