Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pon 12:08, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
u kazdego dealera ktma, mam taka kosztuje kilka złotych ale nie licz ze to w jakis sposób zmieni v max to jedynie zmienia prędkosc otwierania zaworu wydechowego |
|
|
KTM640SM |
Wysłany: Pon 11:48, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
Spróbuje z tym przełożeniem i zobaczymy co z tego wyjdzie. Może jeszcze zmienię sprężynę zaworu wydechowego na czerwoną, tylko pytanie gdzie ja moge dostać. |
|
|
hopkins |
Wysłany: Pon 7:42, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
Kup do tyłu zębatkę 45 i dokup przedną 13
Jesli bedziesz potrzebował mocy dajesz na przód 13 a jak predkości wrzucisz na przód 14. Jak dobrze sboe zgrasz ustawienie i długość łańcucha to zmiana zębatki trwa 2-3 minuty |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 6:07, 13 Lip 2020 Temat postu: |
|
na pewno spadnie, a czy bedzie ptoem za słaby to kwestia jazdy, ja cały czas mieszam zebatką przód bo czasem mam moto za szybkie a czasem za wolne |
|
|
KTM640SM |
Wysłany: Nie 21:59, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
Aha, a powiedzcie czy myślicie ze dół stanie się słaby gdybym dał zębatkę z tylu 45-48? Bo widzę ze EXC z tego rocznika ma przełożenie 13-40 i vmax jest 150km/h . Chciałbym żeby moja poleciała te 125-130 ale tez nie koniecznie kosztem dołu. |
|
|
hopkins |
Wysłany: Nie 16:41, 12 Lip 2020 Temat postu: |
|
Według gear commander-a xc300 z rocznika 07-10 predkość maksymalna na stockowych zębatkach to 114 km więc mniej więcej wychodzi podobnie |
|
|
KTM640SM |
Wysłany: Nie 12:56, 12 Lip 2020 Temat postu: KTM XC300 2010 USA |
|
Witam pomarańczowych ,
Mam pytanie, kupiłem ostatnio KTM XC300 2T z roku 2010.
Pomarańcza chodzi dobrze lecz chyba coś jest (nie) tak z moim przełożeniem.
Skrzynie mam 5biegową jak to w EX USA bywa, moje max km/h to Ok. 100/110 na oryginalnym przełożeniu 14/50. Czy to normalne ? Latam po piaskowniach i lasach wiec mam dużo dróg przelotowych i jak zaczynam zmieniać biegi 3-4-5 to bieg zmieniony a prędkość praktycznie nie rośnie. Myślałem ze coś ze sprzęgłem, ale rozebralem sprawdziłem i wszystko Ok.
Mam tez całą kompletną membranę V-Force 3 i gaźnik X-TNG (jak Lectron) ustawiony przez producenta pod model KTM’a.
Może wiecie czy jest coś co można sprawdzić lub zmienić.
Serdecznie pozdrawiam |
|
|