Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 8:30, 16 Lip 2020 Temat postu: |
|
zaczał bym od sprawdzenia " jak sika" tylko tu trzeba wiedziec jak powinno byc,
czasem membrana wygladajaca nieźle słabo daje cisnienia, tak ta sruba reguluje tą pompke - mozna nia zmniejszyc czas wtrysku albo opóźnić reakcje na gaz |
|
|
sparkson |
Wysłany: Czw 8:15, 16 Lip 2020 Temat postu: |
|
Membranę sprawdzałem, i była cała oraz elastyczna, ale może coś jest z nią nie tak.
Czy regulacja dotrysku to jest ta śruba zaznaczona na zdjęciu?
https://imgur.com/a/H2g4tMJ |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:14, 14 Lip 2020 Temat postu: |
|
w gaźniku masz tak zwana pompke przyspieszen -0 mechaniczny dotrysk paliwa, pewnie tu cos jest nie tak, moze źle wyregulowane, moze membrana zuzyta, moze cos całkiem zapchane trzeba to wząc na "serwis" |
|
|
sparkson |
Wysłany: Pon 21:01, 13 Lip 2020 Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty |
|
Mam problem z moim SXFem 250 z 2008 roku. Jest duży problem z wchodzeniem na obroty przy szybkim odkręceniu manetki. Poniżej link do filmu na którym widać o co chodzi.
Próbowałem regulować śrubą od składu mieszanki, ale nic to nie zmienia. Czy jest wkręcona czy wykręcona.
Może mam złe dysze (40, 85 i 175)?
https://youtu.be/1sEErMEHhNs |
|
|