Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 8:30, 16 Lip 2020    Temat postu:

zaczał bym od sprawdzenia " jak sika" tylko tu trzeba wiedziec jak powinno byc,
czasem membrana wygladajaca nieźle słabo daje cisnienia, tak ta sruba reguluje tą pompke - mozna nia zmniejszyc czas wtrysku albo opóźnić reakcje na gaz
sparkson
PostWysłany: Czw 8:15, 16 Lip 2020    Temat postu:

Membranę sprawdzałem, i była cała oraz elastyczna, ale może coś jest z nią nie tak.

Czy regulacja dotrysku to jest ta śruba zaznaczona na zdjęciu?

https://imgur.com/a/H2g4tMJ
henio12323
PostWysłany: Wto 6:14, 14 Lip 2020    Temat postu:

w gaźniku masz tak zwana pompke przyspieszen -0 mechaniczny dotrysk paliwa, pewnie tu cos jest nie tak, moze źle wyregulowane, moze membrana zuzyta, moze cos całkiem zapchane Very Happy trzeba to wząc na "serwis"
sparkson
PostWysłany: Pon 21:01, 13 Lip 2020    Temat postu: Problem z wchodzeniem na obroty

Mam problem z moim SXFem 250 z 2008 roku. Jest duży problem z wchodzeniem na obroty przy szybkim odkręceniu manetki. Poniżej link do filmu na którym widać o co chodzi.

Próbowałem regulować śrubą od składu mieszanki, ale nic to nie zmienia. Czy jest wkręcona czy wykręcona.

Może mam złe dysze (40, 85 i 175)?

https://youtu.be/1sEErMEHhNs

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group