Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:46, 30 Sie 2020 Temat postu: |
|
te ktmy maja dosc zaawansowana elektronike - wszystko jest ze sobą połączone, przykładowo masz jeden model motocykla- montujesz do drugiego innego np duke który ma te same zegary to juz bedą błędy bo duke ma wgrane inne obwody koła, inne kodowanie abs,... wiec mozna spóbowac, nic sie nie uszkodzi ale moze wywalac nadal jakeis błędu bo cos mu sie nie bedzie zgrywało. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Bimber |
Wysłany: Nie 10:50, 30 Sie 2020 Temat postu: |
|
Czy w takim razie mogę przełożyć zegary z innego sprawnego KTM w celu potwierdzenia lub wykluczenia usterki? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Sob 15:28, 29 Sie 2020 Temat postu: |
|
Tak |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Bimber |
Wysłany: Sob 9:40, 29 Sie 2020 Temat postu: |
|
Czy uszkodzone zegary mogą generować problem ABS I MTC? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Sob 7:50, 29 Sie 2020 Temat postu: |
|
skasowane powróciły ? ciezko mi odczytac te kody błędów bo w ktmie sa zaznaczone tez numerkami i te łatwiej znaleźc gdzies w tabelce
generlanie co bym zrobił - podpiał pod dobrego kompa, odczytał - zapisał, skasował, odpalił fure, znowu odczytał błędy i to co wywali to są błędy stałe czyli powodujące usterke. i dalej co wyjdzie diagnozował czy to jakis moduł, czy zegary padły czy moze gdzies tylko błąd połączenia.. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Bimber |
Wysłany: Pią 10:17, 28 Sie 2020 Temat postu: |
|
Błędy które się pojawiły to U2947, U2925, U2934, P1690 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:54, 27 Sie 2020 Temat postu: |
|
podpiac pod kompa i odczytac te błędy ] |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Bimber |
Wysłany: Czw 19:49, 27 Sie 2020 Temat postu: Mtc failure, ABS failure, CPU failure |
|
Witam, po roku bezawaryjnej jazdy moim KTM (1050) zaczęły pojawiać mi się komunikaty jak w tytule. Na początku pojawiały się raz na dwa tygodnie. Wystarczyło wyłączyć, odpalić ponownie i problemy znikały. W tej chwili zapalają się za każdym razem. Przejrzałem już wszystkie kostki, sprawdziłem oleje i płyny. Wszystko niby ok ale problem dalej jest. Licznik przestaje działać po kilku kilometrach. Dziś pojawił się komunikat o niskim cisnienu oleju.
Ma ktoś jakiś pomysl co z tym fantem zrobić? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |