Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 22:34, 11 Lis 2020    Temat postu:

pewnie wyjdzie kilka tysiecy złotych - realnie.
zaworek podbija cisnienie w układzie, bez niego olej nie jest pompowany pod cisnieniem tam gdzie trzeba. wiec bez tego zaworka silnik sie dosyc szybko zatrze
Gość
PostWysłany: Śro 20:35, 11 Lis 2020    Temat postu:

A ile może kosztować naprawa
henio12323
PostWysłany: Pon 10:30, 09 Lis 2020    Temat postu:

nie
Mackowyy
PostWysłany: Pon 10:17, 09 Lis 2020    Temat postu:

Jest tam taki zaworek koło korka spustowego po wyjęciu go przestaje palić olej czy może bez tego pracować silnik ??
arkglo
PostWysłany: Pią 7:39, 11 Wrz 2020    Temat postu:

W tym roczniku nie ma pompy odsysającej olej ze skrzyni korbowej, Olej odprowadzany jest do skrzyni podczas pracy tłoka w dół a za to by olej nie wracał do skrzyni korbowej, gdy tłok wędruje do góry odpowiedzialny jest zaworek zwrotny, wkręcony w prawy karter w skrzyni korbowej. I teraz same złe informacje:
- zaworek ze starości może się przyciąć, co powoduje, że w skrzyni korbowej jest tyle oleju, że pierścienie nie zdołają go zgarnąć,
- żeby zaworek wymienić, trzeba rozpołowić silnik,
- niestety zaworek nie jest już dostępny w KTM a używki to loteria.

Nie wiem, czy tak jest u Ciebie, ale może być to przyczyną Twojego problemu. Sprawdź może, ile oleju masz w skrzyni korbowej. Wystarczy odkręcić śrubę blokującą wał.

Moim zdaniem zaworek "bypass", o którym wspominałeś nie ma z problemem chyba nic wspólnego.

A jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć o tym motocyklu, to przyłączam się do sugestii przestudiowania serwisówki.
henio12323
PostWysłany: Czw 13:40, 10 Wrz 2020    Temat postu:

kristofsx.com tu bedzie
Gość
PostWysłany: Czw 12:20, 10 Wrz 2020    Temat postu:

Wersja jest to lc4 620 egs tak wychodzi po winie a jak można prosić o link do stronki był bym wdzięczny
henio12323
PostWysłany: Czw 9:55, 10 Wrz 2020    Temat postu:

nad filtrem jest zaworek wlasnie - sa dostepne serwisówk iw necie za free wiec skorzystaj z tego
Gość
PostWysłany: Czw 8:12, 10 Wrz 2020    Temat postu:

Tak jest tam puszka znaczy filtr olejowy. co do tłoka i pierścieni są to nowe części wossnera łącznie z pierścieniami więc raczej to jest ok pierścienie się domykają w tuleji
Majster128
PostWysłany: Czw 7:51, 10 Wrz 2020    Temat postu:

Najczęstszym powodem poboru oleju jest problem na połączeniu tłok-pierścienie-cylinder.
henio12323
PostWysłany: Czw 6:15, 10 Wrz 2020    Temat postu:

masz filtr (metalowa puszka) z przodu w ramie wkręcany ?
druga sprawa - nie wybrazam sobie pracy przy motocyklu bez ksiązki serwisowej Very Happy
Gość
PostWysłany: Czw 5:47, 10 Wrz 2020    Temat postu:

Niestety jestem w posiadaniu tego motocykla od 3 miesięcy i staram się go reanimowac by wrócił do żywych wiem tylko że jest to LC 4 620 z 95 r
henio12323
PostWysłany: Śro 20:49, 09 Wrz 2020    Temat postu:

zalezy od modelu, i rodzaju obiegu oleju - sprawdź w ksiązce serwisowej
Mackowyy
PostWysłany: Śro 20:30, 09 Wrz 2020    Temat postu: Pobiera olej KTM 620 lc4 95r

Witam może ktoś podpowiedzieć czemu wywala mi olej przez wydech tłok tuleja nowa głowica sprawdzona na szczelność nowe uszczelki podobno istnieje zaworek smarowania korby gdzie go można znaleźć Question

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group