Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Śro 22:34, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
pewnie wyjdzie kilka tysiecy złotych - realnie.
zaworek podbija cisnienie w układzie, bez niego olej nie jest pompowany pod cisnieniem tam gdzie trzeba. wiec bez tego zaworka silnik sie dosyc szybko zatrze |
|
|
Gość |
Wysłany: Śro 20:35, 11 Lis 2020 Temat postu: |
|
A ile może kosztować naprawa |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 10:30, 09 Lis 2020 Temat postu: |
|
nie |
|
|
Mackowyy |
Wysłany: Pon 10:17, 09 Lis 2020 Temat postu: |
|
Jest tam taki zaworek koło korka spustowego po wyjęciu go przestaje palić olej czy może bez tego pracować silnik ?? |
|
|
arkglo |
Wysłany: Pią 7:39, 11 Wrz 2020 Temat postu: |
|
W tym roczniku nie ma pompy odsysającej olej ze skrzyni korbowej, Olej odprowadzany jest do skrzyni podczas pracy tłoka w dół a za to by olej nie wracał do skrzyni korbowej, gdy tłok wędruje do góry odpowiedzialny jest zaworek zwrotny, wkręcony w prawy karter w skrzyni korbowej. I teraz same złe informacje:
- zaworek ze starości może się przyciąć, co powoduje, że w skrzyni korbowej jest tyle oleju, że pierścienie nie zdołają go zgarnąć,
- żeby zaworek wymienić, trzeba rozpołowić silnik,
- niestety zaworek nie jest już dostępny w KTM a używki to loteria.
Nie wiem, czy tak jest u Ciebie, ale może być to przyczyną Twojego problemu. Sprawdź może, ile oleju masz w skrzyni korbowej. Wystarczy odkręcić śrubę blokującą wał.
Moim zdaniem zaworek "bypass", o którym wspominałeś nie ma z problemem chyba nic wspólnego.
A jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć o tym motocyklu, to przyłączam się do sugestii przestudiowania serwisówki. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 13:40, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
kristofsx.com tu bedzie |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 12:20, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Wersja jest to lc4 620 egs tak wychodzi po winie a jak można prosić o link do stronki był bym wdzięczny |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 9:55, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
nad filtrem jest zaworek wlasnie - sa dostepne serwisówk iw necie za free wiec skorzystaj z tego |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 8:12, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Tak jest tam puszka znaczy filtr olejowy. co do tłoka i pierścieni są to nowe części wossnera łącznie z pierścieniami więc raczej to jest ok pierścienie się domykają w tuleji |
|
|
Majster128 |
Wysłany: Czw 7:51, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Najczęstszym powodem poboru oleju jest problem na połączeniu tłok-pierścienie-cylinder. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 6:15, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
masz filtr (metalowa puszka) z przodu w ramie wkręcany ?
druga sprawa - nie wybrazam sobie pracy przy motocyklu bez ksiązki serwisowej |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 5:47, 10 Wrz 2020 Temat postu: |
|
Niestety jestem w posiadaniu tego motocykla od 3 miesięcy i staram się go reanimowac by wrócił do żywych wiem tylko że jest to LC 4 620 z 95 r |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 20:49, 09 Wrz 2020 Temat postu: |
|
zalezy od modelu, i rodzaju obiegu oleju - sprawdź w ksiązce serwisowej |
|
|
Mackowyy |
Wysłany: Śro 20:30, 09 Wrz 2020 Temat postu: Pobiera olej KTM 620 lc4 95r |
|
Witam może ktoś podpowiedzieć czemu wywala mi olej przez wydech tłok tuleja nowa głowica sprawdzona na szczelność nowe uszczelki podobno istnieje zaworek smarowania korby gdzie go można znaleźć |
|
|