Autor |
Wiadomość |
ivanoszka |
Wysłany: Sob 22:18, 07 Lis 2020 Temat postu: |
|
te300 napisał: | co do map to można je aktualizować; w swoim starym miałem 3 różne wgrywane, aktualnie w 250 tpi jeżdżę na mapie z tx-a (jest ostrzejsza i nie wiem czy to ma wpływ ale pobiera więcej oleju niże poprzednia edycja tpi) |
hej, jest jakaś opcja żeby zrobić to samemu ? czy trzeba się wybrać z moplem do serwisu ?
mam huske z 2017 i prawdopodobnie nie aktualizowana mapę, a trochę mi za słabo z dołu jedzie.
pozdrawiam |
|
|
te300 |
Wysłany: Śro 22:46, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
co do map to można je aktualizować; w swoim starym miałem 3 różne wgrywane, aktualnie w 250 tpi jeżdżę na mapie z tx-a (jest ostrzejsza i nie wiem czy to ma wpływ ale pobiera więcej oleju niże poprzednia edycja tpi) |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 18:30, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
cięzszy w sensie że więcej waży
jakim słynnym problemem ? mam mikuni prawie 300h nalotu, zadnych problemów, co prawda zmieniałem " słynną" uszczelke za kilkadziesiat złotych ( przy ogólnych kosztach eksploatacji to żadna kasa ) i w sumie poza i tak przy okazji zmiana nastawów zadnych róznic nie stwierdziłem, fura jeździ jak powinna nic jej nie brakuje
tak - programowe miałem na mysli róznice w mapach było ich kilka, pierwsze tpi miały troche za ubogie dawki, ale szybko to zmienili, i pewnie juz ciezko znaleźć sztuke z tą pierwsza mapą, potem były te bogatsze i ostrzejsze, w 2020 troche bardziej są potulne - chociaz minusem bym tego nie nazwał
co roku sa jakies zmiany, ktm to opisuje gdziestam w folderach reklamowych, drobne zmiany settingu zawieszenia, jakiestam kosmetyczne zmiany elementów, np pierwsze wtryski miały metalowe obejmy, całość na izolowanych podkładkach skręcona w cylinder - nowsze maja plastikowe mocowania - lepiej izoluja ciepło... pierdoła a jednak coś na plus |
|
|
amek721 |
Wysłany: Śro 18:26, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
Jeżdżę na Mikuni, po kilku poprawkach i udoskonaleniach jestem całkiem zadowolony. Na pewno zalecane nastawy gaźnika nie są trafione, sam ktm wypuścił poprawkę w tej sprawie. Jest też wada fabryczna, opisywałem to na forum.
Między modelami 18,19,20 jest różnica na pewno map paliwa, pewnie też zapłonu.
Między 18, a 19 nie ma dużych różnić, delikatne poprawki, w 20 dodali czujnik i troche więcej zmienili w samym silniku i nie tylko.
Na pewno nie rozglądaj się za starszyą generacja niż 2017,jezeli tylko budżet pozwala. |
|
|
Snowden |
Wysłany: Śro 17:52, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
Co znaczy że "cieższy?
Co ze słynnym problemem gaznika mikuni w 2017 podmieniac na starsze wersje ?
Programowe roznice w tpi masz na myśli mapy zapłonu ?? |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 16:55, 14 Paź 2020 Temat postu: |
|
moim zdaniem im nowszy tym lepszy
zdecydowanie lepszy silnik i buda w 2017 niz 2016
z kolei wtrysk fajniej jeździ niz gaźnik - chociaz jak ktos wlatany to nieco cięzszy.
wtryski i pompy te same, róznia sie troche programowo - ale z kazdego bys był zadowolony, poprawk isą kosmetyczne |
|
|
Snowden |
Wysłany: Śro 16:13, 14 Paź 2020 Temat postu: Wybor rocznika exc 300 |
|
Witam,
Stało sie, przelatalem rfsem 370mtg po CC, górach, piaskowniach a ostatni tłok w hard enduro razem z 2t i innymi lekkmi w porownaniu do mojego 4t.
Chyba sie przesiasc na 300 2t, husqvarny nie chce ze wzgledu na plastikowy subframe, beta nie wiem czy nie zamała bo mam 195cm... zostaje ktm
Jest sens szukać ostatniego gaznika mikuni 2017, czy lepiej '15 i '16 ?
Jeśli wtrysk to jak to jest naprawde z ta trwaloscia (rocznie robie ok 150 mtg) byly zmiany/poprawki w rocznikach '18 '19 '20 czy wtryski i pompy te same ??? |
|
|