Autor Wiadomość
wotus14
PostWysłany: Wto 21:22, 10 Lip 2012    Temat postu:

Tak chodzi mi głównie o kompletne. Ale nie tylko bo akrapovic jak i leovince to chyba same końcóki. Ciekawi mnie to, bo nie wiem czy te nowsze wersje nie mają zaworu wydechowego czy jakichś modyfikacji silnikowych, które by powodowały to, że nie będą pasowac?
Asteros2012
PostWysłany: Wto 21:12, 10 Lip 2012    Temat postu:

chodzi ci o kompletny wydech czy tylko końcówki? Jeśli standardowe wydechy z nowych pasują do starszych to i te tuningowane też bd pasowały
wotus14
PostWysłany: Wto 19:50, 10 Lip 2012    Temat postu:

A czy wydech arrow, leovince czy akrapocvic pasowałby z nowszej wersji do starszej wersji? Bo na ebayu są tylko do najnowszych modeli.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 19:24, 10 Lip 2012    Temat postu:

Jak chcesz zmieniać błotnik to airbox na 100% i stelaż raczej też chodź istnieje możliwość że wystarczy tylko nawiercić otwory.
Sprawdzałem jak by pasował taki błotnik na starszy stelaż to lipnie otwór z prawej strony trochę w innym miejscu, stelaż naprężony by błotnik wszedł i ogólnie nie wiadomo czy pasował by na niego airbox.

W nowszych rocznikach różnią się sposoby sterowania zaworem wydechowym ale dekiel cylindra w który wchodzi dyfuzor ma chyba tę samą średnice otworu. Teoretycznie pasowały by te wydechy ale i tak bez sprawdzenie nie ma pewności.
wotus14
PostWysłany: Wto 18:27, 10 Lip 2012    Temat postu:

Patrząc na konstrukcję ramy to błotnik ze scalonymi bokami to nawet miejsca na śruby są w tych samych miejscach. A taki stelaż bym dostał w salonie? I jak z wydechem? Pytanie z pierwszego postu.
Asteros2012
PostWysłany: Wto 16:55, 10 Lip 2012    Temat postu:

do roczników koło 2000r możesz zaadaptować stelaż, błotnik ze scalonymi bokami i airbox z roczników 2004-2007
Ale ze zbiornikiem i osłonami chłodnic może być problem. Tak to lampa, przedni błotnik, osłony lag pasują do chyba każdego rocznika(nie wiem jak z nowymi 2011-...)
Mi moja seta pali koło 7-9l na 100km zależy od terenu. lekko poniżej 8l miałem przy jeździe po mieście.
bully
PostWysłany: Wto 12:53, 10 Lip 2012    Temat postu:

Pełno informacji znajdziesz na forum i w necie,
Spalanie ok 7litrów na motogodzinę, plastiki na pewno nie będą pasować , no bo i po co? Kązdy plasticzek dostaniesz i w podróbce i w oryginalne. tłoki wg potrzeby, nigdzie nie pisze że trzeba wymienić tylko co ile się sprawdza zużycie. ale 40 mh powinieneś na jednym polatać.
wotus14
PostWysłany: Pon 22:32, 09 Lip 2012    Temat postu: KTM EXC 125

Jest to mój pierwszy post jak i temat na tym forum więc chciałbym się przywitac. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Very Happy W przyszłym roku szykuję się na jakąś 125'tke i myślę nad exc 125. Szukałem już na różnych forach i ogólnie w internecie, ale za dużo informacji nie znalazłem. Podstawowe typu spalanie itd. oczywiście wyszukałem, ale nie wszystko się udało . Czym różnią się mechanicznie np. roczniki od 2000 roku do np. 2004 między tymi z 2008-11 ? Czy wydechy typu arrow czy leovince pasowały by do tych starszych od tych nowszych ? Czy do takiego starszego rocznik 2000-2003 możnaby zamontowac plastiki od nowszego rocznik 2008-2011 ? Jak często powinno się zmieniac tłoki?
Pozdrawiam Wotus 14

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group