Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 20:34, 29 Lis 2020    Temat postu:

1) moge na PW zaproponować co moge zrobić
6) bezproblemu 140stka wejdzie - kazda opone zamontujesz bezproblemowo ( mówie o standardowych )
Gość
PostWysłany: Nie 20:31, 29 Lis 2020    Temat postu:

Liczylem na odpowiedzi od Ciebie Smile Odezwe sie na pw w sprawie czesci.

1. Jakie sa lepsze metody?
6. Moge zalozyc opone 140? Nie bedzie o cos ocierac ?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:18, 29 Lis 2020    Temat postu:

1) jak jest powód to mozna, chociaz są lepsze metody na to Wink
2) ksiązka serwisowa - to podstawa
3) obserwuj stany poziomu oleju
4) - pytaj ktma Very Happy pewnie jajk wszędzie - racing
5) wymiana na nową - albo podłożenie czegos/ dospawanie
6) oryginalnie mogła byc 120skta ale tym sie nie sugeruj
7) nie powinien
Cool mozna ten sam mozna inny. sprzegło woli rozrzedzone oleje, układ korbowod tłokowy dłuzej pożyje na zageszczanych, wiec do sprzęgła mozna zalać jakies 10W40 ( albo typowe do skrzyn np 10W30 gear oil od motorexa ) a do silnika 15w60 motul 300V
michalgsxr
PostWysłany: Nie 17:15, 29 Lis 2020    Temat postu: EXC 530 kilka pytań

Witam
Zakupiłem nowy sprzęt KTM EXC-R 530 z 2010r i mam kilka prostych pytań:

1. Czy w gazniku trzeba zrobic "patent" z pompka przyspieszenia?
2. Jak kontrolowac poziom oleju w skrzyni biegów?
3. Jak sprawdzic czy nie ma problemu z przelewaniem oleju z silnika do skrzyni i odwrotnie?
4. Co oznacza R w skrocie EXC-R ?
5. Czy jest jakis patent na stopke boczna, zeby sie dobrze zapierała i nie przekrzywiala do przodu motocykla?
6. Jaka jest oryginalna szerokosc tylnej opony? 120 czy 140 ?
7. Czy trzymak dętki nie powinien być po drugiej stronie wentla? U mnie jest jakies 15 cm od wentla
8. Czy do silnika i skrzyni stosuje sie ten sam olej? Jaki polecacie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group