Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 21:36, 14 Gru 2020    Temat postu:

rozbierz a sie pewnie dowiesz Wink moze cos wyrobione juz
Marcinn
PostWysłany: Pon 19:49, 14 Gru 2020    Temat postu:

Jeszcze nie chcąc zakładać nowego tematu to zapytam tu, od czego mogą być metaliczne stuki i przeskakiwania przy odpalaniu z kopki? Zdarza się to raz na kilka kopnięć, pali normalnie a jak silnik pracuje to jest cisza.
Marcinn
PostWysłany: Śro 10:36, 09 Gru 2020    Temat postu:

Dzięki wielkie za pomoc, dziś wieczorem lub jutro przeczyszcze wszystkie dysze i zobacze jak będzie chodził. Ewentualnie wrzuce zamiast dyszy wolnych obrotów 38 dysze 42 i zobaczę czy będzie poprawa
henio12323
PostWysłany: Śro 10:31, 09 Gru 2020    Temat postu:

czasai jak jest źle dobrana dysza to trzeba sruba od wolnych obrotów mocno wkręcic - co sprawia że przepustnica jest wysoko podniesiona, wtedy wolne obroty sa ustalone praktycznie na iglicy - nie dyszy wolnych obrotów, przepływy pod przepustnica sa takie duze, że otwarcie ssania moze nie dawac znaczacej róznicy
Marcinn
PostWysłany: Śro 10:09, 09 Gru 2020    Temat postu:

Okej, a co rozumiesz poprzez regulację przepustnicy? Bo dysze wymienić i zmienić ustawienie iglicy to ogarnę z ojcem, a w serwisówce regulacja gaźnika oprócz wymiany dysz i ustawienia wolnych obrotów jest trochę po macoszemu potraktowana niestety
henio12323
PostWysłany: Śro 9:56, 09 Gru 2020    Temat postu:

raczej dobrze - czyli moze dobrze a moze nie Very Happy
pozatym mi nie chodzi o prace tylko jej regulacje
tak na zimną pore warto przeregulowac gaźnik
Marcinn
PostWysłany: Śro 8:56, 09 Gru 2020    Temat postu:

Jeśli chodzi o przepustnicę to pracuje raczej dobrze, na wolnych obrotach trzyma się w miarę dobrze i nie ma muła przy wkręcaniu także pewnie trzeba będzie zajrzeć na dyszę od ssania. A czy iglica ustawiona za nisko może dawać takie objawy? Bo poprzedni właściciel twierdził że gaźnik jest ustawiony na 6-15°C a teraz jest chłodniej i wg serwisówki przy aktualnych temperaturach iglica powinna być ząbek wyżej.
henio12323
PostWysłany: Śro 8:37, 09 Gru 2020    Temat postu:

raczej wymagana jest jakas obsługa gaźnika, byc moze jest mocno źle ustawionmy np pracuje na duzych otwarciach przepustnicy dopiero, albo układ ssania zapchany. wiec jak chcesz to doprowadzić do ładu to wymagana pełna obsługa gaźnika
Marcinn
PostWysłany: Śro 8:02, 09 Gru 2020    Temat postu: Brak rożnicy między ssaniem a wolnymi obrotami EXC 300 2016

Witam, ostatnio zakupiłem KTM EXC 300 Six Days 2016, i zauważyłem pewien problem, mianowicie motocykl pali zawsze od kopa ale czasem jak sie po odpaleniu nie doda lekko gazu to zgaśnie, a obroty na ssaniu nie różnią się praktycznie wcale od wolnych obrotów. Czy da się to wyregulować śrubką od wolnych obrotów i powietrza czy trzeba rozbierać i czyścić gaźnik?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group