Autor Wiadomość
mc101
PostWysłany: Pon 17:36, 25 Sty 2021    Temat postu:

henio12323 napisał:
honowanie trzeba odswiezać, honowanie jest duuużo płytsze niż grubość nicasilu, jak jest wybłyszczone - trzeba przehonować ponownie i jeździc
nicasil sie konczy jak sie zmienia kolor - nicasil jest w kolorze troche chromu, aluminium pod nicasilem jest siwe - jak zaczynaja wyłazić placki siwe to wtedy cylinder jest zuzyty, nicasil ma grubośc pewnie w najgorszym przypadku od 0,05mm zwykle koło 0,1 mm wiec trzeba sie postarać żeby go wytrzeć.
trzeba za kazdym razem mierzyc cylinder i obserwować sytuacje, podejrzewam że wyjeździsz wiecej


Dzięki wielkie za pomoc Smile
henio12323
PostWysłany: Nie 18:24, 24 Sty 2021    Temat postu:

honowanie trzeba odswiezać, honowanie jest duuużo płytsze niż grubość nicasilu, jak jest wybłyszczone - trzeba przehonować ponownie i jeździc
nicasil sie konczy jak sie zmienia kolor - nicasil jest w kolorze troche chromu, aluminium pod nicasilem jest siwe - jak zaczynaja wyłazić placki siwe to wtedy cylinder jest zuzyty, nicasil ma grubośc pewnie w najgorszym przypadku od 0,05mm zwykle koło 0,1 mm wiec trzeba sie postarać żeby go wytrzeć.
trzeba za kazdym razem mierzyc cylinder i obserwować sytuacje, podejrzewam że wyjeździsz wiecej
mc101
PostWysłany: Nie 16:04, 24 Sty 2021    Temat postu: nicasil

Cześć, panowie jak poznać ze nicasil się kończy ?
U mnie na całym są te ryski chyba od honowania (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) a w dwóch miejscach naprzeciwko siebie tych rysek niema. Mechanik mówi, że nicasil się powoli kończy i jeszcze max dwa tłoki wsadzi sel.c. Jest sens robic remont (korba, łożyska, tłok) i składać to na tym cylindrze czy lepiej nowy cylinder?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group