Autor Wiadomość
manta19
PostWysłany: Sob 13:32, 14 Lip 2012    Temat postu:

Ja leje Motul V300 15w50 i nie narzekam-ponoc jest to najlepszy syntetyk do tego motoru,a na połsyntetyku to już róznie ale ogólnie przyjete jest ze im klasa oleju leci w dół to wlewa sie go do "gorszych"-bardziej zużytych silników....Ja miałem 20w60 motula v300 to bez porzadnego rozgrzania strasznie ciagnelo sprzeglo jak byl zimny i podczas wlaczania 1 biegu szarpnal i gasl...Zatem na 15w50 jest juz o niebo lepiej choc tez potrafi lekko szarpnac jak jest zimny olej.....Po krótkiej jeździe spoko.
kzq
PostWysłany: Sob 11:55, 14 Lip 2012    Temat postu:

Chodzi mi właśnie, że ten Motul 5100 4T 15w50 jest półsyntetyczny a zaleca się używanie syntetycznego, czy nie będę miał problemów z tym.
manta19
PostWysłany: Pią 17:40, 13 Lip 2012    Temat postu:

P.s. ja do swojego leje właśnie ten motul 15w50 i chwale sobie oraz inni użytkownicy ktm-a u mnie w mieście również leja i chwala.
kzq
PostWysłany: Pią 15:37, 13 Lip 2012    Temat postu:

Na moim przerywaczu jest kontrolka która pokazuje z jaką prędkością przy danym ustawieniu miga. Może rzeczywiście nie pobiera tak dużo prądu, zobaczę.

dzięki za odp.
Pozdrawiam
manta19
PostWysłany: Pią 15:13, 13 Lip 2012    Temat postu:

Przerywacz jest na prąd stały i musi byc podłączony do aku motoru-na prądnicy nie bedzie działał ponieważ jest zmienny.....Jak pisał kolega wyzej-póki są wyłączone nie pobieraja prądu a jak właczysz to swiatełka wiecej pradu biora niz przerywacz wiec nie wiem po co patenty??Jak uzywasz kierunkow i potem np moto nie mozesz odpalic to zmien akumulator na nowy albo sprawdź ładownaie ewentualnie poziom elektrolitu bo jak sie wywalisz kilka razy to on sie potrafi wylac i widac płyty (a nie powinno) w aku oczywiscie.Pozdro
Asteros2012
PostWysłany: Pią 12:17, 13 Lip 2012    Temat postu:

przerywacz bd pobierał prąd dopiero gdy włączysz kierunki. Chyba że jakoś dziwnie podłączyłeś przerywacz.

Tzn nie przerywacz a kierunkowskazy. Puki kierunkowskazy wyłączone to prądu nie ciągnie
kzq
PostWysłany: Czw 20:32, 12 Lip 2012    Temat postu: przerywacz kierunkowskazów, skąd zasilanie

Witam,
zamontowałem przerywacz kierunkowskazów.
-Przy zasilaniu z akumulatora kierunkowskazy migają
-Przy zasilaniu z prądnicy kierunkowskazy ciągle świecą

Zależy mi aby działały przy zasilaniu z prądnicy, gdyż przerywacz pobiera prąd z akumulatora, co z tym mogę zrobić? Nie posiadam stacyjki (12V za stacyjką odpada).

Motocykl KTM exc-f 250 2002r

I jeszcze pytanie, czy mogę stosować olej "Motul 5100 4T 15W50" ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group