Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 6:58, 15 Kwi 2021    Temat postu:

sprawdź najbezpieczniej w ksiazce serwisowej, w tym modelu jest specyficzna wymiana oleju.. lepiej sie nie pomylić Very Happy

co do wycieku, moze akurat sie zebrało tam troche płynu i pociekło, a jak leci cały czas to znak ze nie trzyma korek
napisałem juz - skoro wyciekło to juz sie odpowietrzyło
Paweł111
PostWysłany: Śro 23:58, 14 Kwi 2021    Temat postu:

A wiesz moze jak sprawdzić stan oleju na zimnym czy na ciepłym, ma byc po środku okienka? I jeszcze jak odpalilem moto przechylone na prawą strone(krzywy stojak) to wyciekł plyn z chłodnicy odma przy korku czy jest to wina korka jak wogole sprawdza sie stan plynu chłodnicy
A i jeszcze jak myślisz z tym olejem czyjest sens ponownie odkręcić filtr oleju i go spuścić z ramy i silnika? I zalac go spowrotem, ale juz po ludzku z odpowietrzeniem ramy?
henio12323
PostWysłany: Wto 6:15, 13 Kwi 2021    Temat postu:

niee, skoro wlałeś tu i tu to jest ok, nie juz sie układ na pewno odpowietrzył. gorzej jakbys wlał do silnika a do ramy nic nie wlewał
Paweł111
PostWysłany: Wto 1:36, 13 Kwi 2021    Temat postu:

Właśnie o to chodzi ze olej nalalem jak trzeba 1,4 do motorowni i 0,6 do ramy plus jeszcze zalalem filtr przed przykreceniem ale zastanawiam sie czy nic sie nie zapowietrzylo przez to ze zakrecilem korek w ramie i odpalilem bez wcześniejszego odpowietrzania, a skoro byl olej w silniku to myslisz ze mogl chodzic na sucho? To jutro odkrecic korek odpalic i poczekac az olej zacznie wyciekac?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:25, 12 Kwi 2021    Temat postu:

niby ok, w ramie ma być dolany zeby sie szybciej odpowietrzył/uzupełnił układ. uzgodnij stan, bo w silnik wchodzi troche i troche w rame, pewnie wszystkiego w silnik nie wlałeś... skoro przelało sie górą to dobry znak, nie znam dokładnie układu ale mógł troche pracować na sucho, w takej LC4 pewnie to nawet nie ruszyło ale na przyszłosc warto dobrze uzupełniac ukłąd olejowy Very Happy
Paweł111
PostWysłany: Pon 18:57, 12 Kwi 2021    Temat postu:

Witam teraz trochę nie na temat . Wymienialem dzis olej i zapomniałem nie wkrecac śruby w ramie i odpalilem moto na zakreconym korku w ramie i tak chodziił na wolnych z 10min po gdzinie sie ogarnelem i jak odkrecilem korek w ramie bez odpalania to wylecialo troszkę oleju. Moje pytanie jest takie czy wszystko będzie git czy cos trzeba robic. Pozdrawiam
henio12323
PostWysłany: Pią 5:58, 09 Kwi 2021    Temat postu:

tak sm i enduro mają jedną " zabudowe" czyli ten sam wahacz i teleskopy ( oczywiscie odpowiednio dostrojone sm/enduro ) ale mocowania te same. wiec to najłatwiejsze rozwiązanie
Paweł111
PostWysłany: Czw 23:13, 08 Kwi 2021    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź. W pierwszym punkcie chodziło zeby szukac od wersji lc4 enduro? To wychodzi na to ze enduro ma takie same piasty jak sm? I nie będzie problemu z przezuceniem tarczy
henio12323
PostWysłany: Czw 6:10, 08 Kwi 2021    Temat postu:

1) od wersji LC4 supermoto - najlepsza opcja, pewnie z EXC tez dopasujesz tylko trzeba złapac takie same przednie ośki
2) jw
3) tak mozna obrócić
Paweł111
PostWysłany: Czw 0:23, 08 Kwi 2021    Temat postu: Zmiana kół z sm na enduro lc4 640 2005r

Witam
Zakladam temat ponieważ nie znalazłem nic ciekawego i konkretnego, a jest kilka kwestii lub może sie przydać dla potomnych
1od jakiego modelu szukać kól
2Czy kola od exc mają takie same piasty i czy w takim wypadku można przekręcić do nich przednią tarczę od lc 320mm
3 w lc jest zebatka po prawej stronie czy wtedy wystarczy obrócić kolo czy trzeba szukać oryginału

Może ktoś wykonywał podobne manewry i podzieli się wiedzą co i jak trzeba ogarnąć, liczę na jak najwięcej podpowiedzi i rozwinięcie tematu. Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group