Autor Wiadomość
Speed223
PostWysłany: Pon 17:51, 12 Kwi 2021    Temat postu:

Okej dzięki za odpowiedź
henio12323
PostWysłany: Nie 18:50, 11 Kwi 2021    Temat postu:

popsujesz, przód i tył powinny iśc w "komplecie"
ciezko powiedziec, to sie mocno rózniło rocznikami o rozwiazaniami, mimo w zasadzie technicznie tych samych amortyzatorów
Speed223
PostWysłany: Sob 19:30, 10 Kwi 2021    Temat postu:

Generalnie amor tył ma w katalogu taki sam wymiar i w duku i w lc4 sm to wiekszy prześwit jest zasługą tylko przedniego amortyzatora ? Jestem ciekawa czy wstawiając wyższy przedni amortyzator nie popsuje geometri motocykla. W internecie można wyczytać że Duke 640 ma ma skok tylnego zawieszenia 185mm a lc4 310mm co wydaje mi się nie możliwe bo widziałem lc4 sm i różnica była znikoma więc nie wiem czy wierzyć w dane i internetu
Gość
PostWysłany: Sob 19:00, 10 Kwi 2021    Temat postu:

Generalnie amor tył ma w katalogu taki sam wymiar i w duku i w lc4 sm to wiekszy prześwit jest zasługą tylko przedniego amortyzatora ? Jestem ciekawa czy wstawiając wyższy przedni amortyzator nie popsuje geometri motocykla.
henio12323
PostWysłany: Pią 20:53, 09 Kwi 2021    Temat postu:

jezeli kupisz teleskopy pod ta ośke to moze byc stara, jest nizszy bo ma inny skok, inna jest tez sprezyna jak i cały setting
Speed223
PostWysłany: Pią 18:18, 09 Kwi 2021    Temat postu: Przeróbka Duka 640 na Lc4 supemoto pytania

Witam chciałbym z mojego Duka 640 zrobić pełnoprawne supermoto Lc4. Zamierzam zmienić przedni amortyzator na wp 43 z Lc4 SM lub wp 48 z smc i wiem że wszystko powinno pasować bez problemu ale teraz pytanie czy koła mogę zostawić orginalne czyli aluminium i co z ośka ? Kolejna sprawa to czy amortyzator tylny też wypadało by zmienić bo względem katalogów jego wymiary są takie same ale Duke od Lc4 czy też smc jest niższy i nie wiem czy to za sprawą przedniego zawieszenia czy i tylnego amora i wachacza.

Dzieki za uwagę i pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group