Autor Wiadomość
Pajka
PostWysłany: Nie 10:25, 23 Maj 2021    Temat postu:

Henio miałeś rację. Miałem za niskie obroty, na poziomie 1650. Po podniesieniu wszystko ok.
henio12323
PostWysłany: Nie 18:00, 16 Maj 2021    Temat postu:

Niemozliwe Very Happy to nie tu problem
Pajka
PostWysłany: Nie 11:48, 16 Maj 2021    Temat postu:

Kristoff paluchami się go jakoś brudzi? Wymieniłem ten folterek profilaktycznie i teraz mam problem z odpaleniem na zimnym, tak jakby paliwo schodziło. Możliwe, że go tak zasyfiłem i teraz problem z podawaniem paliwa?
KristofSX
PostWysłany: Czw 7:39, 06 Maj 2021    Temat postu:

pm2z napisał:
A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często???

20-30mth,
to ostatni filtr przed wtryskiem więc musi być zawsze 100% sprawny.
jak zakładasz nowy to pamiętaj żeby nie dotykać go palcami
pm2z
PostWysłany: Czw 7:36, 06 Maj 2021    Temat postu:

A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często???
Pajka
PostWysłany: Śro 15:24, 05 Maj 2021    Temat postu:

Będziesz mega zadowolony. Ja przesiadłem się z EXC 450 na wtrysku na FE350. Różnica kolosalna na +.
pm2z
PostWysłany: Śro 9:53, 05 Maj 2021    Temat postu:

Klamka zapadła, motor kupiony.
Wybór padł na husqvarnę fe350'18 bo akurat trafiła się blisko mnie w dobrym stanie.
dzięki za pomoc!
pm2z
PostWysłany: Nie 20:10, 25 Kwi 2021    Temat postu:

tak sobie później pomyślałem, że do kalibracji Wink
dzięki
henio12323
PostWysłany: Nie 19:24, 25 Kwi 2021    Temat postu:

poczytaj jak sie dokonuje pomiaru zeby zrobic go poprawnie Very Happy
średnicówka mierzy wartość względą. jak ją wsuniesz do cylindra to ci pokaze jakąś wartość ale ona mie mierzy od zera do danej srednicy.
najpierw odkładasz sobie jakis wymiar na mikrometrze, np cylinder ma 55mm to ustawiasz 55mm na mikromettrze, i teraz do mikrometra przykładasz srednicówke i ją kalibrujesz na zero, potem wrzucasz do cylindra i masz realnie zmierzoną wartość w postaci odchyłki od wymiaru nominalnego.
mozna tez zmierzyc tłok mikrometrem, i na tą wartość skalibrować na zero, to wyjdzie ci pasowanie tłok-cylinder Very Happy
pm2z
PostWysłany: Nie 18:34, 25 Kwi 2021    Temat postu:

mikrometr akurat mam i zdaje się że zupełnie dobry
ale...
może głupie pytanie, ale do czego mikrometr w tych pomiarach?
henio12323
PostWysłany: Nie 17:54, 25 Kwi 2021    Temat postu:

ja uzywałem najtanszych chinskich i sie nawet sprawdzaja w porównaniu z lepszymi, ale podstawa to dobry czytelny zegar, tego zwykle mozna zawsze zmienic, no i wazniejszy od samej srednicówki jest dobry mikrometr. ale polecam mitutoyo jezeli chodzi o sprzet do pomiarów
są tez podane wymiary tłoka tylko pewnie w innym miejscu
pm2z
PostWysłany: Nie 14:36, 25 Kwi 2021    Temat postu:

Wygląda na to, że kupię exc350'17 z przebiegiem 120-140mth, chyba po zawodniku
wg serwisówki tłok do wymiany

tłok wymieniałem wielokrotnie, ale zawsze ktoś inny mi go dobierał, teraz chcę to zrobić sam;
jaką średnicówkę kupić? zapewne 50-160 mm, ale jakiejś firmy konkretnej, albo jakiejś firmy unikać?

na stronie ktm-a jest
Piston kit size I
i
Piston kit size II
ale bez podanych wymiarów tłoka - jak to rozumieć?
jachu1111
PostWysłany: Sob 22:10, 24 Kwi 2021    Temat postu:

Pajka napisał:
Ja przesiadłem się z EXC 450 z 2012 na 350 z 2017 (co prawda Huśka) i to była bardzo dobra decyzja

Ja przesiadlem się z exc350 -2017 na te300i i jedno powiem o kiwaczce ,że jak dla dla mnie wybacza sporo błędów ale to sporo. I ok masz osłonę silnika z jezorem do kiwki to nie ma opcji o zachaczenie. Jeśli wykluczyles 2t to nie ma się co zastanawiać bierz 350 to bardzo uniwersalne Moto.
Pajka
PostWysłany: Pią 13:43, 23 Kwi 2021    Temat postu:

Ja przesiadłem się z EXC 450 z 2012 na 350 z 2017 (co prawda Huśka) i to była bardzo dobra decyzja
babel
PostWysłany: Pią 13:23, 23 Kwi 2021    Temat postu:

pm2z napisał:
faktycznie,
no mnie z rysunku wynika że generacja -2016 już jest na panewce.
za to z jakiegoś artykułu wynika, że generacja 2017- ma od cholery zmian, w tym masę w silniku, więc chyba warto brać nowszego

W przypadku 350 na pewno.
Ale w przypadku 450 juz słyszałem opinie że najfajniesze sa z roczników 2014-2016 - jak ktos nie potrzebuje motocykla do ściagania się.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group