Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Sob 20:54, 14 Maj 2022 Temat postu: |
|
wiec po prostu akumulator lipnej jakosci, kup lepszy i musi działać |
|
|
Zubek990 |
Wysłany: Sob 17:30, 14 Maj 2022 Temat postu: |
|
Wszystko, sprawdziłem. Ładowanie jest, na postoju nic nie pobiera prądu. Wkładam teraz nowe aku, motocykl odpala i nie ma żadnych błędów. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Sob 15:52, 14 Maj 2022 Temat postu: |
|
Stator, regulator... wiazka wszystko do przejrzenia |
|
|
Zubek990 |
Wysłany: Sob 15:01, 14 Maj 2022 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedź, nic z tym nie robiłem bo sprawdzałem u innych i jest podobnie. Mam nowy problem, mianowicie coś mi rozładowało akumulator do zera, kupiłem nowy, pojeździłem z 2 miesiące i podczas jazdy motocykl zaczął przerywać, strzelać z zapłonu, wszystkie kontrolki się zaświeciły, obrotomierz się cały czas obkręcał(jak podczas włączenia zapłonu), tak się działo cały czas podczaszas jazdy. Gdy się zatrzymałem, moto zgasło, zaświeciła się pomarańczowa kontrolka "FI" a na wyswietlaczu komunikat "1870 lenght" . Dodam, że akumulator od razu rozładowało do zera jak wcześniej, nie do uratowania. Pozdrawiam. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 16:29, 11 Maj 2021 Temat postu: |
|
obroty masz pewnie dobre te silniki fabrycznie są postawione na wysokich obrotach wolnych, obnizyc mozna kompem modyfikujac mapy zapłonu |
|
|
Zubek990 |
Wysłany: Wto 16:18, 11 Maj 2021 Temat postu: KTM 990 SMR |
|
Witam, Panowie mam problem ze swoim KTM 990 SMR z 2012r. Chodzi o to, że obroty silnika są podwyższone na 2tys obrotów a z tego co mi wiadomo powinny być jakieś 1.4 do 1.6. Moje pytanie w jaki sposób można ustawić te obroty, dodam że dzieje się tak na biegu jałowym jaki podczas jazdy. Filtr powietrza nowy, przepustnice sprawdzone. Pozdrawiam. |
|
|