Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 20:54, 14 Maj 2022    Temat postu:

wiec po prostu akumulator lipnej jakosci, kup lepszy i musi działać
Zubek990
PostWysłany: Sob 17:30, 14 Maj 2022    Temat postu:

Wszystko, sprawdziłem. Ładowanie jest, na postoju nic nie pobiera prądu. Wkładam teraz nowe aku, motocykl odpala i nie ma żadnych błędów.
henio12323
PostWysłany: Sob 15:52, 14 Maj 2022    Temat postu:

Stator, regulator... wiazka wszystko do przejrzenia
Zubek990
PostWysłany: Sob 15:01, 14 Maj 2022    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź, nic z tym nie robiłem bo sprawdzałem u innych i jest podobnie. Mam nowy problem, mianowicie coś mi rozładowało akumulator do zera, kupiłem nowy, pojeździłem z 2 miesiące i podczas jazdy motocykl zaczął przerywać, strzelać z zapłonu, wszystkie kontrolki się zaświeciły, obrotomierz się cały czas obkręcał(jak podczas włączenia zapłonu), tak się działo cały czas podczaszas jazdy. Gdy się zatrzymałem, moto zgasło, zaświeciła się pomarańczowa kontrolka "FI" a na wyswietlaczu komunikat "1870 lenght" . Dodam, że akumulator od razu rozładowało do zera jak wcześniej, nie do uratowania. Pozdrawiam.
henio12323
PostWysłany: Wto 16:29, 11 Maj 2021    Temat postu:

obroty masz pewnie dobre te silniki fabrycznie są postawione na wysokich obrotach wolnych, obnizyc mozna kompem modyfikujac mapy zapłonu
Zubek990
PostWysłany: Wto 16:18, 11 Maj 2021    Temat postu: KTM 990 SMR

Witam, Panowie mam problem ze swoim KTM 990 SMR z 2012r. Chodzi o to, że obroty silnika są podwyższone na 2tys obrotów a z tego co mi wiadomo powinny być jakieś 1.4 do 1.6. Moje pytanie w jaki sposób można ustawić te obroty, dodam że dzieje się tak na biegu jałowym jaki podczas jazdy. Filtr powietrza nowy, przepustnice sprawdzone. Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group