Autor |
Wiadomość |
KristofSX |
Wysłany: Pią 18:31, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
sjmlo napisał: | Odpowiedź po długim czasie, ale co do świecy którą założyłem od fiata jeżdżę do chwili obecnej
|
nie ma to jak Polska Myśl Techniczna!
Grunt że działa! |
|
|
sjmlo |
Wysłany: Pią 0:10, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
Odpowiedź po długim czasie, ale co do świecy którą założyłem od fiata jeżdżę do chwili obecnej
Gaźnik regulowałem kilka razy, zgodnie z manualem również z odchyleniami od manuala. |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 11:16, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
hehe padnie padnie... ja za świecę do Sx520 dałem 70pln... |
|
|
Sjmlo |
Wysłany: Nie 10:54, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
Tak, z katalogu NGK.
Teraz założyłem polską Iskrę, 20sto letnią od Fiata 125 , zobaczymy czy padnie. |
|
|
L0rdGrax |
Wysłany: Sob 23:51, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
A na pewno kupujesz odpowiednią świece?? tzn taką jaka jest zalecana do tego moto. |
|
|
Sjmlo |
Wysłany: Sob 12:38, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
EDIT:
Płyn chłodniczy w normie |
|
|
Sjmlo |
Wysłany: Sob 9:31, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
To chyba nie jest winna mieszanki paliwowej, bo coś się dzieje ze świecą, przepala ją albo coś, bo iskra jest już słaba i nie da sie na niej jeździć.
Co do płyny chłodniczego, raczej go nie ubywa, na zimny silnik też nie chce zapalić. |
|
|
L0rdGrax |
Wysłany: Pią 22:41, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
A nie ubywa Ci czasem płynu chłodniczego?? |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Czw 17:46, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
mhm ale mi chodzi o mieszankę paliwowo-tlenową - regulowaną gaźnikiem, dobrze było by gdybyś sprawdził ustawienia gaźnika z fabrycznymi (będą w manualu) |
|
|
Sjmlo |
Wysłany: Czw 9:14, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
Robiłem mieszankę 1:40, na oficialnej stronie KTM'a, jest napisane że smarowanie powinno być 1:60. Nie znam się na tym, ale jeśli jest za dużo oleju to chyba gdy wyczyszczę świece, to mototrek powinnen dalej śmigać, a tak się nie dzieje, na tej świecu już nie pojeżdze.
Spróbuję sprawdzić na tej właściwej mieszance, jak tylko kupię świece |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Śro 22:29, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
może być też zbyt bogata mieszanka, ja kiedyś zostawiłem zbyt długo sprzęta na ssaniu i też świeca padła... najlepiej gdybyś miał kogoś z takim sprzętem i zrobił podmiankę "cewki" albo zapytaj tutaj: http://elektronika-motocyklowa.pl/motocyklowe_ktm.html
Pozdro! |
|
|
Sjmlo |
Wysłany: Śro 21:55, 29 Kwi 2009 Temat postu: Problem z świecami KTM 250 SX rok 2005 |
|
Witam,
Mam problem ze świecami w moim KTM 250 SX, rok 2005, 2 suwów, założyłem nową świece, odpalił od razu, i mogę na niej pojeździć pare godzin i motor gaśnie i już nie mogę go odpalić i na tej świecy nie ma już iskry, wyczyszcze, wysuszę ją i jest iskra, motor odpali, wrzucę bieg i na wolnych obrotach jedzie, jak dodam więcej gazu to gaśnie i znowu nie odpala i świeca nie ma iskry, dopiero jak wyczyszczę ... itd. Jak założę nową świecę to odpala na kopa, i mogę parę godzinek pojeździć. Już 3 nowe świece mi padły w przeciągu 3 dni. Znajomy mówi że to winna cewki, daje za duży prąd i przepala świece, bo iskra jest koloru złotego, a w nowej jest koloru niebieskiego.
Czy faktycznie to winna cewki? Jeśli tak, to ile kosztuje nowa oryginalna, albo jakis zamiennik? I gdzie mogę taka cewke znaleść?
Z góry dziękuję za odpowiedź. |
|
|