Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Wto 20:04, 07 Sie 2012    Temat postu:

generalnie seryjny wentylator przedluza moment przegrzania Smile byc moze 2 nie dopuszcza do przegrzania Smile
Kigam
PostWysłany: Wto 14:41, 07 Sie 2012    Temat postu:

Zamówiłem graty
głowica kompletna, pompa wody, stopka boczna Smile
wiatrak od wentylatora - podczas rozbiórki zobaczyłem ze są mocowania to stwierdziłem ze na 2 chłodnicach założę wiatraki, ma to sens?
dodatkowo zamówiłem MIKUNI TM42 jak będzie zobaczymy
Rysiek24
PostWysłany: Wto 13:44, 07 Sie 2012    Temat postu:

co do gaznika keihina fcr zobacz na manuala od lc4 624 sxc , tam byl seryjnie montowany , ja mam taki gaznik z nieco wiekszymi dyszami i tez jest spoko . Ale stary keihin to tez wielkie ? jak wytarty albo plytka przepustnicy peknieta to czekaja nie male koszta. Najlepiej przed kupnem dokladnie ogladnac albo niech sprzedawca da gwrancje rozruchowa.

powyciagaj wszystkie kulki po lozysku o ile sa jeszcze na widoku a nie poszly w glab silnika.
7beat
PostWysłany: Wto 11:07, 07 Sie 2012    Temat postu:

głowice to jak ci mówiłem, szukaj czarnej, bo na high flow silnik jest bardziej wyżyłowany. W gaźniku od 525 kumpel móił że podobno nie trzeba zmieniać dysz Wink A co do częćsi to mi zawsze heniek ze ścigacza.pl zamawiał
Kigam
PostWysłany: Wto 10:02, 07 Sie 2012    Temat postu:

Motocykl przywieziony jest super zadbany od byłego właściciela dostałem jeszcze kilka gratisów wiec w sumie opłacało się jechać po moto 560km w jedna stronę.
Co do "zatarcia": poleciała pompa wody a w następnej kolejności łożysko kulkowe na wałku rozrządu które zmasakrowało głowice i lekko drasnęło wałek rozrządu.
Dodatkowo gaźnik jest do regeneracji.
Podsumowując jestem szczęściarzem jak to powiedział były właściciel
"KTM mnie lubi" Smile

Pytania mam 3 jakiej głowicy szukać ? Obecnie mam czarna i szary silnik zastanawiam się może poszukać od nowszego modelu (warto ?)
zastanawiam się nad zmiana gaźnika słyszałem ze od exc 525 świetnie się sprawuje ? jakie dysze wtedy się stosuje ?
Czy macie jakiegoś sprawdzonego "forumowego" dostawce części?
Kigam
PostWysłany: Śro 9:44, 01 Sie 2012    Temat postu:

Jako laik w temacie KTM jestem na rozdrożu motocykle przywożę na dniach rozbiorę i wtedy podejmę decyzje
Co do druciarstwa to na sprzętach nigdy nie oszczędzałem i na tym nie będę oszczędzał.
Co do opinii tez miałem kiedyś dylematy odnośnie Ducati i ich opinii i wyszło ze to kwestia serwisów które nie maja czasu i ochoty dobrze serwisować tych sprzętów a ja bym teraz Ducata nie zamienił na żaden inny.
Inna sprawa ze sprzedający tez uważa że lepiej szukać nowego pieca a nawet sugerował lc4 400 military Smile
7beat
PostWysłany: Wto 20:39, 31 Lip 2012    Temat postu:

ale wiesz, oryginalny tłok czy korba to już nie to co wossner czy prox, sam tłok jest z 3x droższy
wójo
PostWysłany: Wto 16:18, 31 Lip 2012    Temat postu:

jak ktos dobrze ogarnie temat remontu to robisz takie same przebiegi jak złozonym fabrycznie, a ze wiekszosc drutuje i idzie tanim kosztem to puzniej takie opinie..
7beat
PostWysłany: Wto 8:17, 31 Lip 2012    Temat postu:

niby kot w worku, ale oryginał, a silniki KTM po remoncie to już nie to samo, przebiegi o połowe mniejsze albo i lepiej i nie ta praca silnika, jeszcze jak by cylinder był porysowany to już wgl. kaplica
Rysiek24
PostWysłany: Pon 19:16, 30 Lip 2012    Temat postu:

a nie lepiej zrobic ten silnik co masz ? uzywka to kot w worku...
Kigam
PostWysłany: Pon 7:11, 30 Lip 2012    Temat postu:

czlowiekzprzyszlosci napisał:
To nie jest ten KaT z Syberii ?? Very Happy


Dokladnie !!! jakies komentarze , opinie na jego temat ?
czlowiekzprzyszlosci
PostWysłany: Nie 23:41, 29 Lip 2012    Temat postu:

To nie jest ten KaT z Syberii ?? Very Happy
Kigam
PostWysłany: Nie 22:06, 29 Lip 2012    Temat postu:

na chwile obecna znalazłem 2 silniki jeden jest jeszcze w ramie:
http://allegro.pl/show_item.php?item=2504866547
niby gwarancja i 7 tysięcy przebiegu
drugi młodszy:
http://allegro.pl/silnik-ktm-2006r-lc4-i2525510749.html
silnik z "powypadka" bez możliwości odpalenia bez gwarancji
biorąc to pod uwagę cena kosmiczna moim zdaniem jak za kota w worku
zna ktoś sprzedających? dla mnie to 2 koniec Polski Sad
7beat
PostWysłany: Sob 11:43, 21 Lip 2012    Temat postu:

nie, to jest bez sensu bo to rozwiercony 640 tak że automatycznie robią miejsze przebiegi i silnik jest bardziej wyżyłowany, najlepiej szukaj 640 Wink
Kigam
PostWysłany: Pią 11:49, 20 Lip 2012    Temat postu:

wlasnie przegladam forum i znalazlem informacje o tym ze w niemczech ktos wkladal silnik 660 moze takiego szukac ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group