racesupport |
Wysłany: Nie 19:38, 01 Sie 2021 Temat postu: |
|
No i w zasadzie sam sobie problem rozwiązałem ale napiszę tutaj bo w sumie jest to proste. Problem leży po stronie kabla idącego od przycisku wyłączania silnika - jest tam żółty kabel który przechodzi we wtyczce przy kierownicy w szaro-biały i w tym kolorze leci do ECU, drugi to kabel masowy brązowy aczkolwiek jego problem nie dotyczy bo zazwyczaj masa jest git, chyba że gdzieś się zgubi w okolicy główki ramy to musimy szukać gdzie.
Wracając do kabla który Nas interesuje, można rozbebeszyć całą wiązkę albo punktowo sprawdzać gdzie jest przerwa i ale IMHO nie ma to sensu bo wiązka będzie po tym brzydko wyglądać a fabrycznie zaizolowana to jednak najpewniejsza opcja Tak więc puszczamy kabelek z przycisku do ECU - pin który Nas interesuje to J-2, ja sie wlutowałem tóż przed i jest gitara |
|