Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 6:09, 09 Sie 2021    Temat postu:

w instrukcji masz opis co i jak z mapami, od 2009 roku sa zmienne
Domin192
PostWysłany: Nie 20:59, 08 Sie 2021    Temat postu:

Zmieniłem klamki na inne i trochę lepiej ale to jeszcze nie to. I jeszcze jedno pytanie. Czy macie zmienne Mapy zapłonu w tych modelach. Jeśli tak to czy było to oryginalnie czy dołożone? Jeśli dołożone to w jaki sposób. 😉😉
henio12323
PostWysłany: Wto 14:56, 03 Sie 2021    Temat postu:

napisz mi na pw to ci sprawdze, napisz vin motocykla, i numer z pompy, wybity jest w okolicach gdzie sie montuje przewod
Gość
PostWysłany: Wto 14:32, 03 Sie 2021    Temat postu:

Jak sprawdzić czy akurat mój motocykl kwalifikuje się na taka akcje i czy w ogóle ona jeszcze jest
amek721
PostWysłany: Wto 12:05, 03 Sie 2021    Temat postu:

dodam od siebie, że wczesne modele 2017 miały akcję serwisową na pompę przedniego hamulca. Mój egzemplarz na niej nie był i hamulec śmiga dobrze. Chodź co prawda nie jest żyleta, ale mam też niefabryczną klamkę, co ma duże znaczenie
Gość
PostWysłany: Pon 19:04, 02 Sie 2021    Temat postu:

Tak gg to to samo.

Muszę rozebrać i przeglądnąć co tam się wyprawia
henio12323
PostWysłany: Pon 16:18, 02 Sie 2021    Temat postu:

nie ma znaczenia o ile połączenia są szczelne i wszystko trafia w zacisk - ale gg pewnie te same lagi i to samo koło.
jezeli dokręcasz tą duza srubą po poluzowaniu srubki m8 to dziwny przypadek, byc moze brakuje jakiejs podkładki
Domin192
PostWysłany: Pon 16:05, 02 Sie 2021    Temat postu:

Poprzedni właściciel kupił całkowicie nowy przedni zacisk tylko ze od gas gas 2021r. Mysle ze to nie powinno kolidować z pompka hamulca od EXC z 17r.

Poluzowuje śrubę która jak by zaciska półkę a następnie próbuje dokręcić ta śrubę która jest pod kierownica.
henio12323
PostWysłany: Pon 15:24, 02 Sie 2021    Temat postu:

1) zobacz czy jak wciskasz hamulec to czy zacisk na dole "pracuje" czy nie im sztywniejszy, i niezauwazalny jego ruch tym skuteczniejszy hamulec - no moze nie tyle skuteczniejszy co "twardsza" dzwignia, czasami zacisk moze byc krzywy/uderzony, i przy wcisnieciu zaczyna kasowac swój luz stąd długi skok, i mniejsza skutecznośc, ewentualnie po prostu za słabo odpowietrzasz, lub pompa mimo serwisu jest uszkodzona - np ma ryse na korpusie.
2) w jaki sposob dokręcasz? opisz procedure,
Domin192
PostWysłany: Pon 14:52, 02 Sie 2021    Temat postu: Exc300 2017r. tuż po zakupie.

Witajcie. Zostałem nowym nabywca KTMa EXC300 z 2017r. Motor mimo niskiego przebiegu ma kilka mankamentów. Chciał bym o nich teraz porozmawiać.

Nie da rady odpowietrzyć hamulca przedniego. Został założony nowy zestaw naprawczy pompki, nowy zacisk przedni. Klamka łapie od połowy jest bardzo miękka. Po kilku krotnym jej wciśnięciu wydaje się być lepiej.

Problem nr. 2 polega na braku możliwości odpowiedniego odkręcenia glowki ramy. Tzn kierownica za luźno się obraca i bardziej nie można jej dokręcić. Luzu na główce ramy brak.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group