Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Czw 11:47, 05 Sie 2021 Temat postu: |
|
mozliwe ze podobnie, ale uszkodzic w głowice w takim motocyklu jest trudno.
nie znam do konca konstrukcji silnika, jest szansa ze sie jakis króciec rozszczelnił, np kanał miedzy karterami, ale to tez zdarza sie bardzo rzadko, i zwykle wm otocyklach które byly rozbierane 20 razy...
pierscienie zupełnie nie maja na to wpływu |
|
 |
Gość |
Wysłany: Czw 11:26, 05 Sie 2021 Temat postu: |
|
Okej a w jaki sposob objawiałaby się uszczelka pod głowica lub tez jak gdzies czytałem peknieta głowica?
I co oprocz pomy wody lub uszczelki moglo się stac
Pierscienie? Czytałem gdzies na necie o pierscieniach czy jest taka mozliwosc aby to bylo powodem? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 8:54, 05 Sie 2021 Temat postu: |
|
termostat nie ma nic do tego,
podejrzewam bląd w naprawie pompy wody, uszczelnienie jest trudne w montazu |
|
 |
Gnomek |
Wysłany: Śro 23:08, 04 Sie 2021 Temat postu: Ktm Duke 125 2013 uciekający płyn chłodniczy |
|
Witam. Niedługi czas temu zakupiłem ktma 125tke duke oczywiscie, po kilku trasach ok.50-60cku km zauwazyłem ze płyn chlodniczy totalnie wyparowal. Przed jazdą zawsze sprawdzam i jesli trzeba uzupełniam do pełna. Płyn z obserwacji przedostaje sie do oleju. Przez to małe okienko do sprawdzania poziomu oleju zauwazylem ze olej po jezdzie robil sie bialy doslownie biały lub mleczno biały. Motocykl zostal oddany do mechanika ktory szukal przyczyny. O dziwo wykluczona została odrazu uszczelka pod głowica poniewaz z motorkiem nie ma najmniejszego problemu z odpalaniem jazdą czy czymkolwiek. Węze nie puchna mocy jest az chyba nadto poniewaz na orginalnym w pełni secie bez modyfikowania niczego kreci 120km/h. Mechanik zdiagnozował zniszczoną pompe wody ktorą naprawił oraz wymienil "jakies uszczelniacze na ktorych był płyn chłodniczy" pisze jakies poniewaz totalnie sie nie znam na motocyklach. Zapowiadało sie dobrze pompa zepsuta wiec zapewne ona była przyczyną. Otóż nie bo problem dalej jest i płyn dalej znika a olej po wymianie zrobił sie ponownie biały. Czy macie pomysły co to moze być? Znajomy mówił coś o termostacie ale tak jak wyzej napisalem nie wiem nawet co to jest. Podsuwajcie pomysly co to moze byc czy moze ktos mial taki problem i co dalej z tym zrobic. Pozdrawiam i z gory dziekuje |
|
 |