Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 20:13, 22 Lut 2023    Temat postu:

wg producenta trzeba zrobic otwór a stary jak jest na przeciw zaslepic ( daja w zestawie zaslepke )
Dalti
PostWysłany: Śro 18:39, 22 Lut 2023    Temat postu:

henio12323 właśnie tak się zastanawiam czy robi kolejny otwór czy wykorzystać po trzymaku.
henio12323
PostWysłany: Śro 15:17, 22 Lut 2023    Temat postu:

oryginalnie kiedys było tak ze w feldze był otwór na przeciwko pod trzymak - troche to logiczne bo wentylek wazy, i trzymak tez, wiec po przeciwnej stronie to sie chociaz odrobine znosi.
ale lepiej jest jak trzymak jest przy wentylku, chociaz w przypadku tublisa trzymak jest tylko awaryjnie i raczej nie ma wiekszego znaczenia, chcoiaz instrukcja wyraxnie opisuje zeby zrobic 3 miejsca przerwy
Dalti
PostWysłany: Śro 15:02, 22 Lut 2023    Temat postu:

ostatni widziałem ze tublissa niektórzy montują/wiercą otwory wętly wysokiego i niskiego ciśnienia po przeciwnej stronie felgi . jak jest prawidłowo ,czy ma to znaczenie ?
henio12323
PostWysłany: Pią 23:13, 03 Wrz 2021    Temat postu:

ja jezdze wszedzie kilka lat, jedynie z czym mam problem to korozja felgi od srodka przy długim staniu motocykla, jak sie jeździ jakos mimo w zasadzie tych samych warunków to problemów nie ma Wink tublis w zasadzie sie nie zuzywa.
ebi11
PostWysłany: Pią 21:35, 03 Wrz 2021    Temat postu:

Jak z żywotnością takiego systemu ?
henio12323
PostWysłany: Pią 19:02, 03 Wrz 2021    Temat postu:

Jak najbardziej sie nadaje. Znajomy wrzucil do szosowki nawet
ebi11
PostWysłany: Pią 18:45, 03 Wrz 2021    Temat postu: Tubliss

Witam,
Czy system tubliss nadaje się do szybkiej jazdy Enduro /Cross country czy raczej tylko hard Enduro. Chodzi mi oczywiście o jazdę na niskim ciśnieniu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group