Autor |
Wiadomo¶æ |
henio12323 |
Wys³any: Czw 22:04, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
odwrotnie musisz sciagnac ca³y dolot -nie musisz raczej ruszac ch³odnicy, w wiekszosci lc8 ( adv, duke .. ) wystarczy odchylic ch³odnice, chociaz jak sciagniesz to jest duuuzo wygodniej. - warto wymienic od razu p³yn ch³odniczy , demontaz przepustnic jest prosty i dosyc szybki.
olej mineralmy hydrauliczny musisz wlaæ, w zasadzie dowolny ( taki sam jest np w zawieszenaich citroena czy pewnie hydraulice si³owej np koparki... ) ale warto zalaæ cos lepszego i dedykowanego np magura blood albo motorex fluid 75. jak cos mam w dobrej kasie |
|
|
Krzysiek1976 |
Wys³any: Czw 20:57, 06 Sty 2022 Temat postu: |
|
I sta³o siê. Jestem posiadaczem 990 sm. Stoi w gara¿u i robie ogólny przegl±ï. Wymienione ju¿ uszczelniacze na lagach i zabieram siê za kontrole zaworów. Tu potrzebuje porady. Na pewno musze zdemontowaæ ch³odnice ¿eby dostaæ siê do przedniego cylindra ale pytanie - czy musze demontowaæ filtr powietrza z przepustnicami ? Czy jako¶ da siê zci±gn±æ dekle bez demonta¿u obudowy filtra ? Druga sprawa to jaki olej laæ do pompki sprzêg³a ? Na obudowie pisze mineralny. Czy tam jest zwyk³y silnikowy czy co¶ innego ?. Bêde j± rozbieral bo siê poci i jakos trzeba to ogarn±æ. Z góry dziêki z apodpowiedzi |
|
|
henio12323 |
Wys³any: Sob 8:13, 04 Gru 2021 Temat postu: |
|
bardziej bym tutaj mysla³ o np podnó¿kach ich raczej nikt nie wymienia, ale tez niekoniecznie sie zuzywaja w róznym tempie, jak ktos ma star± CBFe to widac ³adniej, siedzi sie na ty³ku, motor nudny, a tu jak niektórzy tancza na podnózkach to tez sie moze zuzyc szybciej niz przy turystyce. a SM nie koniecznie móg³ do turystyki byc uzywany. tez nie do konca szuka³bym przebiegu w furze - fakt fajnie kupic z ma³ym przebiegiem i realnym. ale jak ma duzo wiekszy przebieg to co ? nie ma to wiekszego znaczenia, wazniejsze jest zeby fura by³a dobrze utrzymana, wiekszy problem jest zakatowana fura niz ta z duzym przebiegiem. warto moze dac komus zeby dobrze fure prze¶wietli³ przed twoim zakupem |
|
|
Krzysiek1976 |
Wys³any: Pi± 23:08, 03 Gru 2021 Temat postu: |
|
W³a¶nie problem polega na tym ¿e jest niewiele elementów po których mo¿na poznaæ przebieg. |
|
|
henio12323 |
Wys³any: Pi± 18:29, 03 Gru 2021 Temat postu: |
|
tarcze ile zuzyte bedzie widaæ - one sa p³askie, wycieraja sie w miejscu gdzie pracuja klocki. wiec widac jaki jest próg, troche mozna to oceniac ale nie do konca tak jak napisa³em, wiec tym bym sie do konca nie sugerowa³.
cena czesci jest podobna jak w japonczykach - sa rzeczy drozsze ale czasami sa smiesznie tanie elementy. na pewno jezeli chodzi o sama jazde bedziesz zadowolony |
|
|
Go¶æ |
Wys³any: Pi± 17:14, 03 Gru 2021 Temat postu: |
|
Je¶li chodzi o tarcze to jakiego zu¿ycia moge siê spodziewaæ na grubo¶ci ? Ile maj± fabryczne ?
A je¶li chodzi o koszty eksploatacji to licze siê z tym choæ mam nadzieje ¿e bankrutem nie zostane. Mechanike ogarniam bez problemu wiêc pozostaje tylko cena czê¶ci. |
|
|
henio12323 |
Wys³any: Pi± 15:32, 03 Gru 2021 Temat postu: |
|
1) róznie, zalezy jak sie uzywa motocykla, czy je¼dzi³ ktos w trasie kto wazy 60 kg czy ktos kto ostro pa³uje po torze i wazy 100 kg, widze róznice mojego 990 duke i kumpla 990 smt - kumpel je¼dzi ostrzej i nowe tarcze po 20 tysiacach ma bardziej styrane niz ja po 40. jest to jakis wyznacznik, ale strasznie bym ie tym nie sugerowal, inny temat ze nie wiadomo które juz tarcze s± zamontowane
2) mozna sie spodziewac wszystkiego warto p ozakupie zrobic przegl±d, jest ³atwy dostep, rozbierz oceñ.
uwage trzeba zwrcic na wszystko, w tych silniakch potrafi³ byc wyciek oleju spod cylindrow - dramatu nie ma poza zapoceniem zwykle ae jest z czego zbijac cene. pozatym standardowo jak to obs³uga "prawie wyczynowej" fury, XT to nie ta liga, ktm moze byc drozszy w eksploatacji bo to bezkompromisowy dzik, 990tki sa na prawde wyj±tkowe, lekkie, mocne. nowsze fury s± mocniejsze ale juz nie sa tak lekkie jak taki 990 SM. |
|
|
Krzysiek1976 |
Wys³any: Pi± 12:34, 03 Gru 2021 Temat postu: Zakup 990 sm |
|
Na pocz±tek witam serdecznie.
Jak na razie jestem posiadaczem yamahy xt 600 przerobionej na sm ale mocy wielki niedostatek odczuwam. W zwi±zku z czym wybór pad³ na 990 sm. Niestety do toj pory z t± mark± nie mia³em nic do czynienia to i moja wiedza na ich temat jest znikoma. I tu w³a¶nie szukam m±dro¶ci i wiedzy. Jako ¿e wybieram siê obejrzeæ jeden taki sprzêt z 2008 roku sprowadzony z niemiec z przebiegiem 37 ty¶ to mam kilka pytañ.
Jak powinny byæ zu¿yte tarcze hamulcowe - wiadomo ¿e mo¿e to ró¿nie wygl±daæ ale ich grubo¶æ mo¿e co¶ podpowiedzieæ o przebiegu
Sprzedaj±cy przez telefon powiedzia³ ¿e s³ychaæ sprzêg³o - czyta³em opinie ¿e ten typ tak ma ale czego mam konkretnie siê spodziewaæ ?
Na co jeszcze moge zwruciæ uwagê.
Z góry dziêkuje za wszystki wskazówki |
|
|