Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 7:19, 18 Mar 2022    Temat postu:

wiem ze 4T, ma po prostu za mało paliwa wtedy kiedy powiniem mieć, aldo doreguluj albo zleć to komuś
Gość
PostWysłany: Czw 23:24, 17 Mar 2022    Temat postu:

to 4 suw, jak sie bardziej rozgrzeje to prawie nie czuć tego przejścia przy wchodzeniu w obroty
henio12323
PostWysłany: Śro 7:28, 16 Mar 2022    Temat postu:

trzeba zrobic dobrą ocene elementów, moze membrana juz słaba, moze cos nadal źle wyregulowane, jak chcesz to moge pomóc w rozwiązaniu problemu wysyłkowo
komoR
PostWysłany: Śro 1:28, 16 Mar 2022    Temat postu: muł przy wkręcaniu sie na obroty KTM SXF 250 2008

Witam, posiadam ktma sxf 250 z 2008 roku i ogólnie odpalał od buta na zimnym a na rozgrzanym zalewał świece, wiec pseudo mechanik wymienił dysze na jakieś mniejsze i dało sie go czasem odpalić ale ciężko. Poszedł do następnego mechanika i stwierdził że gaźnik musi iść do regeneracji. Po regeneracji została podobno włożona dysza nominalna, a ktm zaczął się dławić przy wkręcaniu w obroty, to została przestawiona iglica i przyspiesznie pompki paliwowej i dławi się już mniej, ma teraz po prostu chwilową odcinkę a potem jest już git, odpala super ale ta odcina nie daje mi spokoju a mechanik powiedział że nie umie już mi pomóc bo jest słaby w regulacji gaźnika... Dlatego przychodzę z pytaniem co tutaj zrobić. Zaznaczę że przed wymiana dyszy oraz regeneracją gaźnika był tak jakby mocniejszy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group