Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:19, 18 Mar 2022 Temat postu: |
|
wiem ze 4T, ma po prostu za mało paliwa wtedy kiedy powiniem mieć, aldo doreguluj albo zleć to komuś |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 23:24, 17 Mar 2022 Temat postu: |
|
to 4 suw, jak sie bardziej rozgrzeje to prawie nie czuć tego przejścia przy wchodzeniu w obroty |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Śro 7:28, 16 Mar 2022 Temat postu: |
|
trzeba zrobic dobrą ocene elementów, moze membrana juz słaba, moze cos nadal źle wyregulowane, jak chcesz to moge pomóc w rozwiązaniu problemu wysyłkowo |
|
|
komoR |
Wysłany: Śro 1:28, 16 Mar 2022 Temat postu: muł przy wkręcaniu sie na obroty KTM SXF 250 2008 |
|
Witam, posiadam ktma sxf 250 z 2008 roku i ogólnie odpalał od buta na zimnym a na rozgrzanym zalewał świece, wiec pseudo mechanik wymienił dysze na jakieś mniejsze i dało sie go czasem odpalić ale ciężko. Poszedł do następnego mechanika i stwierdził że gaźnik musi iść do regeneracji. Po regeneracji została podobno włożona dysza nominalna, a ktm zaczął się dławić przy wkręcaniu w obroty, to została przestawiona iglica i przyspiesznie pompki paliwowej i dławi się już mniej, ma teraz po prostu chwilową odcinkę a potem jest już git, odpala super ale ta odcina nie daje mi spokoju a mechanik powiedział że nie umie już mi pomóc bo jest słaby w regulacji gaźnika... Dlatego przychodzę z pytaniem co tutaj zrobić. Zaznaczę że przed wymiana dyszy oraz regeneracją gaźnika był tak jakby mocniejszy. |
|
|