Autor |
Wiadomość |
Szymi07 |
Wysłany: Pon 21:22, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
No to wszystko jasne jeszcze raz dzięki |
|
|
KristofSX |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 20:29, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
Która wchodzi między 2 łożyska czy tak |
|
|
barek253 |
Wysłany: Pon 20:22, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
chodziło o tuleje dystansową |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 19:51, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
aha czyli db założyłem dzięki z tym że tuleja jest tylko 1 |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Pon 19:23, 30 Lip 2012 Temat postu: |
|
zabezpieczenie idzie od strony tarczy hamulcowej,
czyli, wbijamy łozysko, zakładamy zabezepieczenie,wkładamy uszczelniacz,wciskamy tuleję i gotowe, z drugiej strony, tylko łożysko, później uszczelniacz, tuleja i to wszystko |
|
|
Szymi07 |
Wysłany: Pon 19:02, 30 Lip 2012 Temat postu: Sprzączka a uszczelniacz - sprawa łożyska |
|
Witam, jak wiemy to po rozebraniu koła wymieniamy łożysko i uszczelniacze, po 1 stronie nie ma sprzączki (ścisku) lecz po drugiej jest i tu pytanie:
1. wkładam łożysko
2. wkładam sprzączkę i uszczelniacz? czy uszczelniacz i sprzączke?( na odwrót)
Jak na razie założyłem pierwsze łożysko - sprzączka - uszczelniacz gdyż miejsce na sprzączke ( wyżłobienie w ośce jest za daleko bym zmieścił tam uszczelniacz i puzniej dał sprzączkę czyli tak mocno ściśnął uszczelniacz )
Jak to ma być ktoś wie? |
|
|