Autor Wiadomość
Czepek
PostWysłany: Śro 20:26, 01 Sie 2012    Temat postu:

nawet na najcienszej tlok nie uderzy w glowice - sprawdzone.
strojenie silnika to dlugi temat, więc najprościej załóż tą średnią.
bully
PostWysłany: Śro 14:07, 01 Sie 2012    Temat postu:

tłok ma być rowno z cylindrem tak mówi serwisowka, nie ma co kombinować, co do walenia tłoka o glowicę raczej mało prawdopobone, ale nawet jak sprawdzisz to na zimno to ci nic nie powie, dochodzi rozszerzalnośc cieplna zmęczenie materialu, zużycie tłoka itp.
barek253
PostWysłany: Śro 9:28, 01 Sie 2012    Temat postu:

tak sprawdzałem to potrzebuje jednak najgrubszą 0.75mm z tą najcieńsza która mam 0.25 wystaje tłok także czekam na uszczelkę
7beat
PostWysłany: Śro 8:58, 01 Sie 2012    Temat postu:

a no chyba żę, mozesz też zamontować tłok i wsunąć cylinder bez żadnej uszczelki i sprawdzisz sobie jak mocno wysuwa się tłok możę być tak żę ma jeszcze z 1-2mm do górnej krawędzi tak żę każda powinna być git, a na grubszej ogólnie powinno być szczelniej tak zę mniejsze ryzyko pocenia sie
barek253
PostWysłany: Śro 8:09, 01 Sie 2012    Temat postu:

nie mam dla tego kupuję
jakbym miał nie było by pytania
7beat
PostWysłany: Wto 20:37, 31 Lip 2012    Temat postu:

a nie najprościej założć tej samej grubości co stara??
barek253
PostWysłany: Wto 17:44, 31 Lip 2012    Temat postu:

to nic czekam na uszczelke od kolegi z forum Very Happy
4tSTUNT
PostWysłany: Wto 16:59, 31 Lip 2012    Temat postu:

teoretycznie tak, a praktycznie cylinder i tak na uszczelkach jeszcze troche po jeździe dojdzie
barek253
PostWysłany: Wto 16:52, 31 Lip 2012    Temat postu:

ale jeśłi ją założe i obróce wałem to raczej usłysze lub tłok sie zatrzyma
wójo
PostWysłany: Wto 16:21, 31 Lip 2012    Temat postu:

może się okazać ze tłok będzie napierniczał w głowice i wtedy na pewno skróci to żywotność.
Trzymaj się zaleceń manuala
KristofSX
PostWysłany: Wto 15:52, 31 Lip 2012    Temat postu:

większa kompresja = większe siły działające na korbę, teoretycznie skróci żywotność, ale raczej minimalnie,
barek253
PostWysłany: Wto 15:05, 31 Lip 2012    Temat postu: uszczelka pod cylinder

w komplecie sa bodaj 2 lub 3 cienka srednia gruba
czy włożenie najcieńszej skróci żywotnośc poszczególnych podzespołów?
bodaj podniesie kompreche ale czy wpłynie to na zycie silnika?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group