Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 7:09, 10 Maj 2022 Temat postu: |
|
jak wypniesz licznik to sie nic nie stanie - najwyzej godzine i date bedziesz musiał ustawić |
|
 |
Imil |
Wysłany: Pon 20:21, 09 Maj 2022 Temat postu: |
|
Kosz sprzęgłowy klekocze, wiec temat wyjaśniony już.
A takie pytanie bo nie będę zakładać nowego tematu, czy jest jakaś możliwość zmiany plastiku o numerze 64114010044 bez odłączania licznika? (pęknięcie z którym kupiłem strasznie mnie gryzie i chcę go zmienić, motocykl nie na handel, prywatny duke) bo jest dziura tylko taka do przełożenia kostki licznika taka jak na zdjęciu albo jak przełożyć aby nie wykrył komputer że był odłączany licznik?
https://i.imgur.com/NGz7hXn.jpg |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 10:11, 29 Kwi 2022 Temat postu: |
|
sprawdziłbym cisnienie oleju, ewentuaklnie wymienił napinacz rozrządu to zwykle przez to dzwoni, krzywka nie wyglada za ciekawie |
|
 |
Imil |
Wysłany: Pią 9:36, 29 Kwi 2022 Temat postu: |
|
Imil napisał: | henio12323 napisał: | jaki przebieg ? zajrzał bym do luzów zaworowych |
Przebieg 7,6 tysiąca kilometrów. Zawory były sprawdzane przy 6,8 tysiąca kilometrów i 3 były git a 4 w normie się jeszcze mieścił i mówiono mi żeby nie trzymać się serwisówki ktm że przy 15 lub 30 tysiącach sprawdzić zawory tylko przy 10 tysiącach i w razie coś zrobić korektę. Dodam że jeden wałek przy 6,8 tysiącach kilometrów miał jak by wżery na (krzywce?) tym jajku na wałku rorządu.
https://i.imgur.com/CkfhW3h.jpg
https://i.imgur.com/kwIk6mu.jpg |
Nikt nie umie pomóc?
Podbijam!
Nagrałem wczoraj filmik podczas przejażdżki. Może to być wina oleju motula że zużyty jest już? (co 10kkm zmieniam) czy czego szukać dalej? Wiem to, że delikatnie kosz puka (mierzone przez mechanika stetoskopem, poprzednia osobą musiała prawdopodobnie strzelać że sprzęgła)
https://youtube.com/shorts/zJAYPpckf7M?feature=share |
|
 |
Imil |
Wysłany: Wto 15:11, 19 Kwi 2022 Temat postu: |
|
henio12323 napisał: | jaki przebieg ? zajrzał bym do luzów zaworowych |
Przebieg 7,6 tysiąca kilometrów. Zawory były sprawdzane przy 6,8 tysiąca kilometrów i 3 były git a 4 w normie się jeszcze mieścił i mówiono mi żeby nie trzymać się serwisówki ktm że przy 15 lub 30 tysiącach sprawdzić zawory tylko przy 10 tysiącach i w razie coś zrobić korektę. Dodam że jeden wałek przy 6,8 tysiącach kilometrów miał jak by wżery na (krzywce?) tym jajku na wałku rorządu.
https://i.imgur.com/CkfhW3h.jpg
https://i.imgur.com/kwIk6mu.jpg |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:05, 19 Kwi 2022 Temat postu: |
|
jaki przebieg ? zajrzał bym do luzów zaworowych |
|
 |
Imil |
Wysłany: Pon 21:01, 18 Kwi 2022 Temat postu: Duke 790 dziwne dźwięki z silnika |
|
Witam, trochę już jeżdżę moją 790 ale ostatnio coś zaczęło dziwnie chodzić, z silnika zaczęły dochodzić dziwne dźwięki (albo wcześniej ich nie słyszałem), mianowicie, coś dziwnie tyka podczas jazdy i postoju, tak tyk tyk tyk lub cyk cyk cyk coś z tych dwóch(może filmik coś pomoże). Również zaczęły dochodzić jakieś metaliczne dźwięki podczas jazdy, dzwięk przypomina blaszkę uwiązaną na sznurku i co jakiś czas jak by lekko tarła o asfalt. Może ktoś miał coś tego typu i pomoże z tym. Posprawdzać wszystkie śruby bo moze to być wina tego 2 problemu?
https://youtu.be/nyRj7FgD6KA
Czy jest to normalny dźwięk pracy tego silnika? |
|
 |