Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 22:23, 17 Paź 2012    Temat postu:

Jeśli sprawa aktualna, to mam KTM LC4 96r. na sprzedaż. W kacie wymieniałem tłok wraz z uszczelkami i innymi bajerami. Największym jego mankamentem jest brak przedniej owiewki. Do tego linka od licznika oraz odprężnika i brak tylnych kierunków. Poza tym w 100% oryginał. Silnik jest mega zdrowy. Oczywiście papiery OC przeglądy itd posiada.
7beat
PostWysłany: Nie 10:16, 05 Sie 2012    Temat postu:

no dokładnie, teraz za 5-6 tys. idzie wyrwać mega zdrowego kata, tylko musisz troche poszukać
mentor
PostWysłany: Nie 8:01, 05 Sie 2012    Temat postu:

A to ja dziękuję, nie chce mi się aż tak kombinować, a na koniec okaze się ze wsadziłem tyle kasy że mógłbym sobie kupić sprawną maszynę i o wiele bardziej młodszą rocznikowo.
Rysiek24
PostWysłany: Sob 21:40, 04 Sie 2012    Temat postu:

to zalezy ale beda z tym problemy , silnik z walkiem nie wejdzie do ramy w ktorej byl silnik bez walka bo jest po prostu dluzszy ,druga sprawa obieg oleju w ramie , ale to mozna przerobic na mikrofiltr
mentor
PostWysłany: Sob 11:28, 04 Sie 2012    Temat postu:

A co myślicie jak bym kupił cały motocykl tylko ze beż silnika, a silnik jakiś na allegro dorwał od nowszego modelu? Da radę wstawić jakiś nowszy silnik do tego rocznika kata?
7beat
PostWysłany: Sob 8:31, 04 Sie 2012    Temat postu:

o stare 2t to chyba jeszcze gorszy wybór od 4t,tak sie potrafią sypać i rujnować kieszeń że szok, ten kat jak sie okaże żę ma wmiare zdrowy piec to myśle żę by się opłacało, ja kupiłem swojego i też mocno dymił i wgl. nie chciał odpalać, rozebrałem piec i tłok siedział wossnera, korba w idealnym stanie, łańcuszek rozrządu podobno był nowy i na taki wygladał, zregenerowałem głowice za 150zł i kupiłem nowe pierścienie i śmigałem ponad rok, zrobiłem z 10tys. bez żądnych awarii silnika, tylko trzeba często zawory ustawiać
wójo
PostWysłany: Pią 22:34, 03 Sie 2012    Temat postu:

bo to jest 600 bez wałka wyrównowazajacego czyli roczniki chyba do max 93r, daj sobie spokuj z tym badziewiem lepiej kupic w tej cenie zabite 2t niz pchac sie w tak starego kata w 4t
mentor
PostWysłany: Pią 10:00, 03 Sie 2012    Temat postu:

Ok napisałem do typa zeby mi napisał nr ramy i zrobił więcej zdjęć. Jak się okaze ze faktycznie to 92r to niech spada.
KristofSX
PostWysłany: Pią 9:47, 03 Sie 2012    Temat postu:

taki silnik miałem w moim pierwszym kacie - lc4 600 z 92r
mentor
PostWysłany: Pią 8:56, 03 Sie 2012    Temat postu:

Tak ma mi podesłać foto jakieś bardziej z bliska. Do typa mam jakieś 125km w jedną stronę. Niby nie daleko, ale nie chce mi się pchać w coś co w naprawie może kosztować ze 3k.
7beat
PostWysłany: Pią 8:32, 03 Sie 2012    Temat postu:

silnik na bank nie jest z 95r. bo widze po znaczku na cylnidrze, jest poniżej 92r. dziwny ten motor, daleko masz do kolesia? może zrobić więcej zdjęć?
wójo
PostWysłany: Czw 19:25, 02 Sie 2012    Temat postu:

licz sie z tym ze silnik prawdopodobnie caly to padaka tak samo reszta, najlepiej pojedz i sam zobacz bo to co pisza sprzedawcy mozna spisac i dzieciom opowiadac...
mentor
PostWysłany: Czw 12:32, 02 Sie 2012    Temat postu:

Tzn koleś powiedział ze jak by złożył silnik teraz do kupy to odpali tyle że będzie dymił. Sam się zastanawiam czy warto się w to pchać.
Rysiek24
PostWysłany: Czw 9:28, 02 Sie 2012    Temat postu:

no to jak nie pali to nie warto , a ma chociaz papiery ?? calosc to mix , plastiki od 625 sxc , kolo przednie i zawias od 600 , ciekawe co tam w ogole za silnik jest ...
mentor
PostWysłany: Śro 20:03, 01 Sie 2012    Temat postu:

Witam, pisałem z kolesiem odnośnie tego lc4. Motocykl nie ma rozrusznika, jest w takim stanie jak na foto, jedynie ma wyjęty silnik bo koleś go wymontował. Może mi go oddać za 2,5k. Jak myślicie czy warto pchać się w ten motocykl? Tym bardziej ze jest on sprzed 96r jak ktoś pisał ze lepiej brać moto po 96r.
Dzięki za odpowiedź.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group