Autor Wiadomość
Karpielo
PostWysłany: Sob 8:29, 04 Cze 2022    Temat postu:

Temat do zamknięcia, uszkodzona guma między przepustnicą a głowicą. Dzięki za pomoc
henio12323
PostWysłany: Pią 12:19, 03 Cze 2022    Temat postu:

napisałem od czego sprawdzic - cisnienie paliwa Very Happy na szybkozłączce sie mierzy
Karpielo
PostWysłany: Pią 11:46, 03 Cze 2022    Temat postu:

Zaczynać od filtra czy co sprawdzać najpierw? Ona pracuje przy przekręcaniu stacyjki prawidłowo tak jak zawsze
henio12323
PostWysłany: Pią 7:00, 03 Cze 2022    Temat postu:

mogło ;D
Karpielo
PostWysłany: Pią 5:25, 03 Cze 2022    Temat postu:

Dodam, ze przekręciłem stacyjkę z 3 razy bez paliwa, mogło coś stać sie z pompą paliwa?
henio12323
PostWysłany: Czw 19:59, 02 Cze 2022    Temat postu:

zaczał bym od pomiaru cisnienia paliwa
Karpielo
PostWysłany: Czw 17:50, 02 Cze 2022    Temat postu: KTM SMCR 690 2012rok pomocy

Siemka, szukałem na forum i niezbyt znalazłem podobny problem. Mianowicie pacjent jak w temacie, chodził wzorowo serwis przed sezonem był olejowy filtrowy itd. Nigdy mi nie działała rezerwa więc postanowilem zrobic to sam i udało się. Złozyłem wszystko do kupy i zostawiłem go na 2-3 tygodnie bez odpalania, ostatnio palę sprzet ujechałem może z 2 kilometry wszystko było git, po chwili zaczął przerywać na kazdej skali obrotów praktycznie, wcisne sprzeglo to odcina go i gasnie, pali odrazu na strzała ale pochodzi 3-5 sekund czasami max 10 i spowrotem to samo. Wymieniłem stator, swiece, ogladalem kable i wydaje mi się git pytanie czy unosząc bak do gory ( nie demontowalem go calkowicie) moglem uszkodzic główną wiazke i przetrzeć ktorys kabel? Taśma na kablach chyba jeszcze z fabryki i nie ma widocznych na oko uszkodzeń, gdzie szukać problemu?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group