Autor |
Wiadomość |
Karpielo |
Wysłany: Sob 8:29, 04 Cze 2022 Temat postu: |
|
Temat do zamknięcia, uszkodzona guma między przepustnicą a głowicą. Dzięki za pomoc |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 12:19, 03 Cze 2022 Temat postu: |
|
napisałem od czego sprawdzic - cisnienie paliwa na szybkozłączce sie mierzy |
|
 |
Karpielo |
Wysłany: Pią 11:46, 03 Cze 2022 Temat postu: |
|
Zaczynać od filtra czy co sprawdzać najpierw? Ona pracuje przy przekręcaniu stacyjki prawidłowo tak jak zawsze |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Pią 7:00, 03 Cze 2022 Temat postu: |
|
mogło ;D |
|
 |
Karpielo |
Wysłany: Pią 5:25, 03 Cze 2022 Temat postu: |
|
Dodam, ze przekręciłem stacyjkę z 3 razy bez paliwa, mogło coś stać sie z pompą paliwa? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Czw 19:59, 02 Cze 2022 Temat postu: |
|
zaczał bym od pomiaru cisnienia paliwa |
|
 |
Karpielo |
Wysłany: Czw 17:50, 02 Cze 2022 Temat postu: KTM SMCR 690 2012rok pomocy |
|
Siemka, szukałem na forum i niezbyt znalazłem podobny problem. Mianowicie pacjent jak w temacie, chodził wzorowo serwis przed sezonem był olejowy filtrowy itd. Nigdy mi nie działała rezerwa więc postanowilem zrobic to sam i udało się. Złozyłem wszystko do kupy i zostawiłem go na 2-3 tygodnie bez odpalania, ostatnio palę sprzet ujechałem może z 2 kilometry wszystko było git, po chwili zaczął przerywać na kazdej skali obrotów praktycznie, wcisne sprzeglo to odcina go i gasnie, pali odrazu na strzała ale pochodzi 3-5 sekund czasami max 10 i spowrotem to samo. Wymieniłem stator, swiece, ogladalem kable i wydaje mi się git pytanie czy unosząc bak do gory ( nie demontowalem go calkowicie) moglem uszkodzic główną wiazke i przetrzeć ktorys kabel? Taśma na kablach chyba jeszcze z fabryki i nie ma widocznych na oko uszkodzeń, gdzie szukać problemu? |
|
 |