Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Wto 19:48, 09 Sie 2022 Temat postu: |
|
raczej chodzi o dolny korek |
|
|
rrolek |
Wysłany: Wto 16:42, 09 Sie 2022 Temat postu: |
|
Może głupie pytanie ale lagi masz zdemontowana czy w półkach? Jak w półkach i dokręcone górne śruby to może być problem. Zdemontuj, opukaj gumowym młotkiem, zamontuj, dokrec tylko w dolnej półce i probuj ruszyć. Jak rozbierzesz można korki przerobić pod inny klucz ale czy to taniej wyjdzie niż te 150 zet to nie wiem.
Pozdr rr |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 12:55, 04 Sie 2022 Temat postu: |
|
do tego modelu tanszych nie widziałem, ale jak za taki element 150 zł to nie jest straszna kasa. tuningowe tłumiki które wyglada niemalże bliźniaczo potrafia kosztowac kilka razy wiecej |
|
|
sunsan0 |
Wysłany: Czw 11:26, 04 Sie 2022 Temat postu: |
|
Są jakieś tańsze zamienniki tych korków? Trochę boli zakup jednego za 150zł tym bardziej, że uszkodzenie nie wynika z mojej winy :/ Nie sądziłem żeby zwrócić uwagę na takie rzeczy przy zakupie. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 11:18, 04 Sie 2022 Temat postu: |
|
jak nie robiłes - zlec komus sam bez narzedzi i doswiadczenia mozesz łatwo cos popsuć
skoro obrobione sa korki to mozna wbic mniejsza nasadke i odkręcic - korki wymienic na nowe.
i tutaj sie "kłania" doswiadczenie - jak ktos w tym siedzi długo to róznymi metodami ci to odkręci czesto nie zniszczeniowo - ale tez nie da sie podac konkretnej jednej metody. czasem trzeba podgrzac czasem nie.... róznie próbowac ale do tego trzeba miec wyczycie.
jeszcze jak nie kupiłes uszczelnienia - kup oryginał - bedziesz zadowolony - jak bys potrzebował czesci moge pomóc |
|
|
sunsan0 |
Wysłany: Czw 10:47, 04 Sie 2022 Temat postu: Śruba regulacji kompresji zawieszenia przód |
|
Hej,
Mam KTMa exc 450 od niedawna. Chciałem wymienić olej oraz uszczelniacze w przednich lagach, od razu mówię, że nie robiłem tego wcześniej ale zdecydowałem, że spróbuje bo jest wiele poradników i filmów instruktażowych. Problem napotkany już na samym początku jest taki że nie mogę odkręcić tej śruby jak w tytule aby spuścić olej z lag, ponieważ są one już tak obrobione że żaden klucz nie może załapać. Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić w takim wypadku? Czy da rade górą wylać cały olej, rozebrać ją, wymienić uszczelniacze i na nowo złożyć bez potrzeby odkręcania tej śruby? Z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
|