Autor Wiadomość
conrad81
PostWysłany: Pon 21:44, 24 Paź 2022    Temat postu:

podczas krecenia rozrusznikiem leje grubo to fakt, zauważyłem pewną w ogóle kwestie. Kiedy podczas kręcenia rozrusznikiem dodaję gazu manetką, wtryskiwacz przestaje działać. Ruszenie nią i tak powoduje zalanie świecy. (sic!)
Wtryskiwacz sprawdzałem kierując strugę paliwa w powietrze i nie była to mgiełka. Ok jutro poleci do myjki, ale chyba trzeba go podmienić.


EDIT:
nowy wtryskiwacz za 600zł bo zupełny brak zamienników i motur pali od strzała
zero dymienia oraz czuć że jedzie
Dziękuję za podpowiedź bo już miałem wizję nowego ECU
henio12323
PostWysłany: Pon 8:48, 24 Paź 2022    Temat postu:

zaczałbym od sprawdzenia wtryskiwacza w takim przypadku
conrad81
PostWysłany: Nie 14:32, 23 Paź 2022    Temat postu:

Mam 2017 exc-f 250 4t i chyba te same objawy z tą różnicą, że mój odpala na zimnym ale nie wolno dotykać mu gazu dopóki się nie zagrzeje. Ruszenie manetą zalewa świece i trzeba ją wykręcać. Wymieniłem czujnik temp., cewka świeca.
Mam kabelek pod obd i czujnik temp faktycznie pokazywał różne temp. po wymianie jest prawidłowo ale nic nie pomogło.
Mateusz44
PostWysłany: Pon 17:04, 17 Paź 2022    Temat postu: KTM EXC-F 250 2015 Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

Witam grupowiczów,
Pacjent ktm exc-f 250 sixdays 2015 rok nie chce odpalać na ciepłym silniku (tak jakby się zalewał ponieważ po 5/6 sekundach kręcenia rozrusznikiem czasami strzeli z wydechu i czuć zapach benzyny) zawory wyregulowane, świeca nowa tłok ma 20mth od wymiany. Na zimnym silniku na ssaniu pali od strzała.
Ktoś może spotkał się z takim problemem dodam że na ciepłym silniku od razu po zgaszeniu silnika odpala bardzo ładnie a gdy postoi dłużej jak 10 sekund jak napisałem strasznie ciężko pali.
Myślę o wymianie wtryskiwacza ale wolę się poradzić tutaj na forum może ktoś coś podpowie.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam Serdecznie.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group