Autor Wiadomość
piodeb88
PostWysłany: Sob 6:46, 26 Lis 2022    Temat postu:

Polka jest oryginalna. Ok, wolnej chwili ściągnę osłonę i popróbuje na pełnym zakresie skrętu znaleźć ten punkt.
henio12323
PostWysłany: Pią 22:09, 25 Lis 2022    Temat postu:

masz oryginalne półki ? np kute ze zmiennym ofseten nie musza miec naciecia, a na pewno nie po obu stronach Very Happy co do osłon - to tez moze miec to znaczenie zdejmij osłone i sprawdź
piodeb88
PostWysłany: Pią 8:21, 25 Lis 2022    Temat postu: Blokada kierownicy

Witam.
Z racji tego ze lubię jak wszystko działa chciałbym ogarnąć blokadę kierownicy. Była długo nieużywana i jak włożyłem kluczyk praktycznie stała. Użycie WD40 przywróciło jak do żywych w sensie takim ze kluczyk ładnie wchodził i lekko się przekręca nim w lewa stronę. Ruszając nim we wkładce również czuć i widać ze wkład pracuje w środku. Ale za cholerę nie można jej wcisnąć w pozycji której blokuje kierownice, tak jakby nie trafiała w ten punkt który musi na sztycy. Możliwe ze wkładka jest i tak do wymiany? Czy może przeszkadza rurkowa osłona chłodnicy i kierownice trzeba mocniej skręcić? Na ogranicznikach wkręconych na maksa opierają sie lagi o osłonę i dalej nie można znaleźć tego punktu. Brakuje przez osłonę 1-1.5 cm aby laga dotchnela chłodnicy. Mam wrażenie ze kiedyś jak jej używałem to osłona nie miała na to wpływu i bez problemu można była ja zablokować.
Widziałem temat na forum ale nie było odpowiedzi, czy możliwe ze przy wymiennie łożysk główki ramy coś było zle/na odwrot złożone i dlatego teraz nie można jej zablokować? [/list]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group