Autor Wiadomość
rrolek
PostWysłany: Wto 20:06, 03 Sty 2023    Temat postu:

A jak stoisz na biegu jałowym, wciskasz sprzeglo to samo? A jak wtedy wbijasz bieg?
henio12323
PostWysłany: Wto 17:56, 03 Sty 2023    Temat postu:

niestety 390 ma jedna mape dedykowana pod akrapa z powerpartsów jak i pod oem wydech, coraz czesciej te maopy maja szerszy zakres samoadaptacji. ale w 690 jest jak mówisz - bardzo czuły
babel
PostWysłany: Wto 13:47, 03 Sty 2023    Temat postu:

Nie wiem jak 390 - ale 690 jest bardzo czuła na zmiane wydechu i jak założyłem LeoVince - to tez czasami gasła.
Po wgraniu odpowiednich map /kalibracji itp problem się rozwiązał
henio12323
PostWysłany: Wto 12:01, 03 Sty 2023    Temat postu:

czujnik sprzegła nie ma nic do gasniecia, przewody paliwowe dały by efekt zmniejszonej mocy przy maksymalnym obciazeniu
wizgot
PostWysłany: Wto 11:44, 03 Sty 2023    Temat postu:

No to sprawdzę jeszcze na oryginalnym wydechu i dam znać. Ludzie w internetach winią jeszcze uszkodzony czujnik sprzęgła pod klamką oraz zagięte przewody paliwowe. A w ogóle poza tym jest jeszcze cała masa różnych teorii Razz
henio12323
PostWysłany: Wto 11:33, 03 Sty 2023    Temat postu:

teoretycznie i tak i nie, mapa powinna sie zaadoptować, ale jak sie cos przesadzi w układzie dolotowym iw ydechowym to moze głupieć. akurat w 390 montowałem rózne akrapy, leo vince nawet głosne i problemu nie było.
wizgot
PostWysłany: Wto 11:09, 03 Sty 2023    Temat postu:

A jeszcze pytanie czy to może być przez wydech Dominatora? Sam tłumik końcowy, normalnie katalizator jest taki jaki był. Przypomnę, że gaśnie tylko po wciśnięciu sprzęgła i zamknięciu gazu. Dotaczam się do świateł (bieg wbity, sprzęgło wciśnięte, obroty schodzą..) i nagle gaśnie..
henio12323
PostWysłany: Wto 10:36, 03 Sty 2023    Temat postu:

nie da sie, i inna mapa tez nie bedzie miała innego parametru obrotów, cos musi byc nie tak ze nie chce pracowac
wizgot
PostWysłany: Wto 9:00, 03 Sty 2023    Temat postu:

A czy w tym kompie od 390tki istnieje w ogóle możliwość manualnego zwiększenia jakiegoś parametru, np tych wolnych obrotów, czy trzeba wgrywać inną mapę?
wizgot
PostWysłany: Wto 8:58, 03 Sty 2023    Temat postu:

Teraz do Lublina jest na tyle dobry dojazd, że jakby się dobrze umówić to można taką wycieczkę podjąć Smile. Tyle że w piątek ma się pogoda skończyć Smile
henio12323
PostWysłany: Pon 16:01, 02 Sty 2023    Temat postu:

zapraszamy do Lublina ;D
wizgot
PostWysłany: Pon 13:54, 02 Sty 2023    Temat postu:

Spróbuję....
Tam ciężko się nawet dodzwonić, ale cóż mi pozostaje.
henio12323
PostWysłany: Pon 13:23, 02 Sty 2023    Temat postu:

raczej problem nie jest normalny, podjedź do aso niech ci sprawdza w czym problem, moze z jakiegos powodu są za niskie obroty biegu jałowego - tam masz raczej sterowanie silnikiem krokowym wiec komp decyduje o tym.
wizgot
PostWysłany: Pon 13:21, 02 Sty 2023    Temat postu: 390 Adventure - gaśnie po wciśnięciu sprzęgła.

Witam serdecznie szanowne grono!
Problem opisałem w zasadzie w temacie: dojeżdżając do świateł wciskam sprzęgło i zdejmuję gaz. Obroty spadają, silnik się dławi i zdycha. Prawie za każdym razem. Objawy pojawiły się przy przebiegu około 8-9 tys km, czyli max ze 2 tys po serwisie w ASO. Wszystko było w motocyklu seryjne, ale od tamtej pory mam nową świecę, nowy filtr powietrza, zmostkowany czujnik pod klamką sprzęgła (z uwagi na to, że motocykl gasł sobie kiedy chciał, a odpalał tylko na N), nowy zestaw napędowy, a on dalej sobie nic z tego nie robi Smile.
Dodam, że na obrotach idzie jak zły i generalnie z jazdą jako - taką problemu nie ma.

Wiem, że dużo osób z silnikami 390 ma podobny problem, liczę że ktoś już wpadł na odpowiednie rozwiązanie, bo w internetach krąży dużo mitów i teorii.
Może ktoś z serwisu KTM coś pomoże?

Pozdrawiam,
Piotrek

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group