Autor Wiadomość
korylcio
PostWysłany: Wto 14:11, 02 Maj 2023    Temat postu:

Przedmuchany filterek przy wtrysku i bez zmian, ale wyciągnąłem go i motor nagle zdrowy. Zamawiam nowy i powinno to być to Wink dziekuję za rozwiazanie problemu.
korylcio
PostWysłany: Pon 13:20, 01 Maj 2023    Temat postu:

Jeśli chodzi o TPS, zmieniałem na różne wartości od 0,49v do nawet 0,8v - te same objawy. Teraz zabiorę się za ten filterek.
henio12323
PostWysłany: Czw 19:44, 27 Kwi 2023    Temat postu:

Zacznij od tego filterka.
korylcio
PostWysłany: Czw 17:29, 27 Kwi 2023    Temat postu:

Na takim samym do tej pory motocykl działał poprawnie, mogę się bawić i ustawiać w inny sposób, ale w mojej opinii to nie to :/
henio12323
PostWysłany: Czw 9:13, 27 Kwi 2023    Temat postu:

0,61 ale w jakiej pozycji bo mozna to błędnie ustawic
zobacz na schemacie gdzie u ciebie jest w tym roku był na przewodzie
korylcio
PostWysłany: Czw 6:58, 27 Kwi 2023    Temat postu:

TPS jest ok 0,61, w pompie sprawdzane ciśnienie było ok, ale mimo wszystko zamówiłem drugą niezależną pompę i jest analogiczna sytuacja. Nie widzę u mnie właśnie mikrofiltru w obwodzie, myślałem, że jest przy złączkach, ew. przy wtrysku.
henio12323
PostWysłany: Czw 5:38, 27 Kwi 2023    Temat postu:

sprawdziłbym ustawienie TPS, pompe paliwa zmierzył bym cisnienie a nie podmieniał - to pewniejsze rozwiazanie, mikrofiltr zmieniałes na przewodzie ?
korylcio
PostWysłany: Śro 21:22, 26 Kwi 2023    Temat postu: Problem z wkręcaniem na obroty

Hej,

Mój KTM SXF 250 z 2011 roku, gdy odkręcimy w miarę szybko manetkę gazu muli się i nie wkręca się na obroty, dławi się. Gdy spokojnie, stopniowo wkręcę manetkę - jest ok. Dodatkowo przy dużej prędkości na 6 biegu również nie wkręci się na pełne obroty wcale.

Nie jest to problem pompy paliwa, sprawdzone na dwóch. Wymieniona świeca, wtrysk oryginał ok. 20 motogodzin. Sprawdziłem dwa różne filtry Mahle w baku - bez zmian.

Jakiś pomysł? Będę wdzięczny.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group