Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Nie 8:48, 19 Sie 2012    Temat postu:

normalnie dla magury jest chyba 23,52 x 1,78, także trzeba kombinowac z grubościami, kupic więcej z okolicach wymiarów i sprawdzac
wójo
PostWysłany: Sob 18:59, 18 Sie 2012    Temat postu:

normalka ze tłoczek wychodzi, o=ring możesz pomierzyć, szerokosc szczeliny x srednica tłoczka w rowku pod o=ring i masz wymiar.
4tSTUNT
PostWysłany: Sob 11:44, 18 Sie 2012    Temat postu:

jaki jest rozmiar oringu na tłoczku, bo dzisiaj rozberałem wysprzęglik i chyba przepuszcza mi płyn na tłoczku, gdy pompuje I czy to normalne że jak cisne klamką (wysprzęglik nie w imadle tylko na stole), to aż tłoczek prawie cały wychodzi z obudowy wysprzęglika?
hacker33
PostWysłany: Śro 19:57, 15 Sie 2012    Temat postu:

bully napisał:
tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger Very Happy


ja teżSmile
bully
PostWysłany: Śro 19:54, 15 Sie 2012    Temat postu:

tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Śro 16:36, 15 Sie 2012    Temat postu:

Do twojego sposoby doradził bym w 2t odkręcić korek i zmierzyć odejście tarczy dociskowej i po tych paru h zmierzyć ponownie. (w 4t raczej nie ma widoku na te tarcze)

W moim sposobie możesz sprawdzić przy większym ciśnieniu niż wywołanym przez sprężyny dociskowe sprzęgła
wójo
PostWysłany: Śro 14:48, 15 Sie 2012    Temat postu:

ja sprawdzalem tak układ ale bez demontazu z motocykla, zwiazywale lekko wcisnieta klamke z kierownica i zostawialem tak na pare godzin i po tym czasie sprawdzalem czy nie zgubilo cisnienia.
hacker33
PostWysłany: Śro 9:13, 15 Sie 2012    Temat postu:

Jakie to proste:)
Gratuluje pomysłu!
Asteros2012
PostWysłany: Wto 23:05, 14 Sie 2012    Temat postu: Spośób na sprawdzenie szczelności wysprzeglika.

Witam, jako iż mój kat leży w porcjach to miałem okazje sprawdzić szczelność wysprzeglika. Jak to zrobić? Rozbierać i wzrokowo rozpoznać czy szczelne czy nie? Jakby był przytarty tłok bądź obudowa lub pęknięty oring to jeszcze tak ale w innym wypadku można zablokować cały wysprzęglik np w imadle :


(nie ściskać go imadłem tylko wsadzić)

i następnie pompować :


Można w ten sposób sprawdzić czy olej nie wycieka przez oring na tłoku i czy pompka ma dobre uszczelniacze po tym czy nie staje się miękka po czasie.

PS W ten sposób nie sprawdzimy czy wszystkie uszczelniacze pompki są dobre. Tylko ten, który tworzy ciśnienie czyli pierwszy w kolei, który wchodzi w pompę przy wkładaniu tłoczka.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group