Autor |
Wiadomość |
bully |
Wysłany: Nie 8:48, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
normalnie dla magury jest chyba 23,52 x 1,78, także trzeba kombinowac z grubościami, kupic więcej z okolicach wymiarów i sprawdzac |
|
|
wójo |
Wysłany: Sob 18:59, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
normalka ze tłoczek wychodzi, o=ring możesz pomierzyć, szerokosc szczeliny x srednica tłoczka w rowku pod o=ring i masz wymiar. |
|
|
4tSTUNT |
Wysłany: Sob 11:44, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
jaki jest rozmiar oringu na tłoczku, bo dzisiaj rozberałem wysprzęglik i chyba przepuszcza mi płyn na tłoczku, gdy pompuje I czy to normalne że jak cisne klamką (wysprzęglik nie w imadle tylko na stole), to aż tłoczek prawie cały wychodzi z obudowy wysprzęglika? |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 19:57, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
bully napisał: | tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger |
ja też |
|
|
bully |
Wysłany: Śro 19:54, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
tylko nie róbcie tego bez imadła bo juz widzialem wysprzęgliki w których wyrwało cały rowek na seger |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Śro 16:36, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
Do twojego sposoby doradził bym w 2t odkręcić korek i zmierzyć odejście tarczy dociskowej i po tych paru h zmierzyć ponownie. (w 4t raczej nie ma widoku na te tarcze)
W moim sposobie możesz sprawdzić przy większym ciśnieniu niż wywołanym przez sprężyny dociskowe sprzęgła |
|
|
wójo |
Wysłany: Śro 14:48, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
ja sprawdzalem tak układ ale bez demontazu z motocykla, zwiazywale lekko wcisnieta klamke z kierownica i zostawialem tak na pare godzin i po tym czasie sprawdzalem czy nie zgubilo cisnienia. |
|
|
hacker33 |
Wysłany: Śro 9:13, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
Jakie to proste:)
Gratuluje pomysłu! |
|
|
Asteros2012 |
Wysłany: Wto 23:05, 14 Sie 2012 Temat postu: Spośób na sprawdzenie szczelności wysprzeglika. |
|
Witam, jako iż mój kat leży w porcjach to miałem okazje sprawdzić szczelność wysprzeglika. Jak to zrobić? Rozbierać i wzrokowo rozpoznać czy szczelne czy nie? Jakby był przytarty tłok bądź obudowa lub pęknięty oring to jeszcze tak ale w innym wypadku można zablokować cały wysprzęglik np w imadle :
(nie ściskać go imadłem tylko wsadzić)
i następnie pompować :
Można w ten sposób sprawdzić czy olej nie wycieka przez oring na tłoku i czy pompka ma dobre uszczelniacze po tym czy nie staje się miękka po czasie.
PS W ten sposób nie sprawdzimy czy wszystkie uszczelniacze pompki są dobre. Tylko ten, który tworzy ciśnienie czyli pierwszy w kolei, który wchodzi w pompę przy wkładaniu tłoczka. |
|
|