Autor Wiadomość
Bebok
PostWysłany: Czw 19:40, 15 Cze 2023    Temat postu:

Pompa zmieniona, wtryski przeczyszczone, filtr powietrza wyprany, świece wyczyszczone - moto działa jak należy Smile
Starą pompę zostawię na rezerwę na wyjazdy, zajmuje mało miejsca a wymiana to godzina roboty.
Bebok
PostWysłany: Wto 7:45, 23 Maj 2023    Temat postu:

Ta, żeby kupić oryginał potrzebowałbym sponsora jakiegoś Very Happy
W zeszłym tygodniu puścił wysprzęglik. Wymieniłem razem z pompą sprzęgła -900zł nie moje. Teraz pompa paliwa, a z ciekawości jak będę spuszczał olej to chcę pomierzyć tarcze sprzęgłowe. Tak to już jest - 4 lata bez wkładu, tylko olej i opony, a teraz po zrobieniu około 30k trzeba inwestować Sad
henio12323
PostWysłany: Wto 6:16, 23 Maj 2023    Temat postu:

najlepiej oryginał Very Happy

jezeli chodzi o zamienniki, wszystko to chinczyki - i z nimi bywa róznie, montowałem do szosówek ze 2X i nikt sie nie skarzył, ale w terenie na 20 pomp z 2 padły szybciej niz powinny
Bebok
PostWysłany: Pon 17:28, 22 Maj 2023    Temat postu:

Znasz jakieś godne polecenia pompy paliwa?
Używki raczej nie chcę, bo za rok/dwa będzie to samo.
Jest coś takiego: https://allegro.pl/oferta/ktm-990-smt-11-20-pompa-paliwa-benzyny-filtr-8865843975 albo https://www.amazon.com/HFP-PPN17-KTM-Strainer-Replacement-Replaces-61007088200/dp/B07P284MBC
henio12323
PostWysłany: Pon 16:56, 22 Maj 2023    Temat postu:

2.5 bara to zdecydowanie za nisko
Bebok
PostWysłany: Pon 16:39, 22 Maj 2023    Temat postu:

Dopiero dziś miałem trochę czasu na testy i rozebranie moto.

Podpiąłem miernik ciśnienia i na jałowym pokazywał około 3,5 Przejechałem się z wpiętym miernikiem i jak dałem w palnik to znów zaczął przerywać i pokazał około 2,5-3 bary. Ledwo dojechałem do domu.

Pompa wyciągnięta.



Jutro sprawdzę świece i wtryski.
henio12323
PostWysłany: Pon 7:08, 15 Maj 2023    Temat postu:

Tak mysle ze da sie to sensownie wpiąć do pomiarow
Bebok
PostWysłany: Nie 22:01, 14 Maj 2023    Temat postu:

Nie wiem czy w garażu znajdę jakiś manometr do cieczy. Ewentualnie czy taki chińczyk sprawę załatwi? https://allegro.pl/oferta/tester-cisnienia-paliwa-benzyna-miernik-wtryski-11177282141
Dziś wyjeździłem paliwo do rezerwy. Jutro zabieram się za rozbieranie moto.
henio12323
PostWysłany: Nie 20:52, 14 Maj 2023    Temat postu:

Pompa paliwa - zmierz cisnienie
Cewkofajki troche trudno precyzyjnie badać, najlatwiej podmienic, ale predzej bym stawial na kiepskie swiece, pojezdzilbym chwile jak najbardziej wymuszajac objawy i zobaczylbym swiece jak obie identyczne to uszkodzic baraz dwie cewkofajki w taki sposob nierealne
Bebok
PostWysłany: Nie 18:08, 14 Maj 2023    Temat postu: 990 SMT przerywa, dławi się przy wkręcaniu na obroty

Cześć, niedawno zaobserwowałem niepokojące objawy w moim SMT; mianowicie podczas przyspieszania, powyżej 6-7k obrotów silnik zaczyna się dławić, przerywać, szarpać Jak mocno odwinę manetkę, to często przy niższych obrotach też się dławi. Na każdym biegu w zasadzie się to dzieje. Do 6k można jeździć w miarę normalnie, ale wydaje mi się, że częściej strzela z wydechu niż przed awarią i sam dźwięk silnika/wydechu jest jakby inny, ale to tylko moje subiektywne odczucia.

W zeszłym sezonie były wymieniane świece, sprawdzany luz zaworowy, korygowany TPS. Moto był na torze i potem na Rumunii - bez przygód.

Podejrzewam pompę paliwa albo cewkofajki.
Jak zdiagnozować powyższe typy? Macie jakieś inne propozycje co może boleć mojego dzika?

Rocznik 2010
Przebieg około 65k
Mod dolotu, zaślepiony SAS, przelot i wgrana inna mapa zapłonu (robione jakieś 4 lata temu)

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group