Autor |
Wiadomość |
Bebok |
Wysłany: Czw 19:40, 15 Cze 2023 Temat postu: |
|
Pompa zmieniona, wtryski przeczyszczone, filtr powietrza wyprany, świece wyczyszczone - moto działa jak należy
Starą pompę zostawię na rezerwę na wyjazdy, zajmuje mało miejsca a wymiana to godzina roboty. |
|
|
Bebok |
Wysłany: Wto 7:45, 23 Maj 2023 Temat postu: |
|
Ta, żeby kupić oryginał potrzebowałbym sponsora jakiegoś
W zeszłym tygodniu puścił wysprzęglik. Wymieniłem razem z pompą sprzęgła -900zł nie moje. Teraz pompa paliwa, a z ciekawości jak będę spuszczał olej to chcę pomierzyć tarcze sprzęgłowe. Tak to już jest - 4 lata bez wkładu, tylko olej i opony, a teraz po zrobieniu około 30k trzeba inwestować |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Wto 6:16, 23 Maj 2023 Temat postu: |
|
najlepiej oryginał
jezeli chodzi o zamienniki, wszystko to chinczyki - i z nimi bywa róznie, montowałem do szosówek ze 2X i nikt sie nie skarzył, ale w terenie na 20 pomp z 2 padły szybciej niz powinny |
|
|
Bebok |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 16:56, 22 Maj 2023 Temat postu: |
|
2.5 bara to zdecydowanie za nisko |
|
|
Bebok |
Wysłany: Pon 16:39, 22 Maj 2023 Temat postu: |
|
Dopiero dziś miałem trochę czasu na testy i rozebranie moto.
Podpiąłem miernik ciśnienia i na jałowym pokazywał około 3,5 Przejechałem się z wpiętym miernikiem i jak dałem w palnik to znów zaczął przerywać i pokazał około 2,5-3 bary. Ledwo dojechałem do domu.
Pompa wyciągnięta.
Jutro sprawdzę świece i wtryski. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Pon 7:08, 15 Maj 2023 Temat postu: |
|
Tak mysle ze da sie to sensownie wpiąć do pomiarow |
|
|
Bebok |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 20:52, 14 Maj 2023 Temat postu: |
|
Pompa paliwa - zmierz cisnienie
Cewkofajki troche trudno precyzyjnie badać, najlatwiej podmienic, ale predzej bym stawial na kiepskie swiece, pojezdzilbym chwile jak najbardziej wymuszajac objawy i zobaczylbym swiece jak obie identyczne to uszkodzic baraz dwie cewkofajki w taki sposob nierealne |
|
|
Bebok |
Wysłany: Nie 18:08, 14 Maj 2023 Temat postu: 990 SMT przerywa, dławi się przy wkręcaniu na obroty |
|
Cześć, niedawno zaobserwowałem niepokojące objawy w moim SMT; mianowicie podczas przyspieszania, powyżej 6-7k obrotów silnik zaczyna się dławić, przerywać, szarpać Jak mocno odwinę manetkę, to często przy niższych obrotach też się dławi. Na każdym biegu w zasadzie się to dzieje. Do 6k można jeździć w miarę normalnie, ale wydaje mi się, że częściej strzela z wydechu niż przed awarią i sam dźwięk silnika/wydechu jest jakby inny, ale to tylko moje subiektywne odczucia.
W zeszłym sezonie były wymieniane świece, sprawdzany luz zaworowy, korygowany TPS. Moto był na torze i potem na Rumunii - bez przygód.
Podejrzewam pompę paliwa albo cewkofajki.
Jak zdiagnozować powyższe typy? Macie jakieś inne propozycje co może boleć mojego dzika?
Rocznik 2010
Przebieg około 65k
Mod dolotu, zaślepiony SAS, przelot i wgrana inna mapa zapłonu (robione jakieś 4 lata temu) |
|
|