Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 6:25, 21 Sie 2023    Temat postu:

dlatego serwis bierze tylko 300, zebys nie musiał kupowac częsci za 1300 które tez do konca nie musza sie okazac wadliwe.
w instrukcji serwisowej masz procedure co sprawdzic jak nie ma ładowania i jakie podjąc kroki, jakie powinny byc wartosci. trzeba pomierzyc elektrycznie stator, posprawdzac przewody - troche trzeba mieć o tym pojęcia chociaz serwisówka nie jest trudna w zrozumieniu ( kaza podłaczyc multimetr pod dane kolory przewodów np... ) gorzej potem z interpretacja wyniku, ale moze bedzie cos co bedzie ewidentnie odchyłką i pomoze rozwiazac problem
Wilku1405
PostWysłany: Pią 19:10, 18 Sie 2023    Temat postu: Utrata ladowania

Witam wszystkich problem w moim ktm 125 z 2017r polega na tym że miałem pięknie naładowana baterie wyruszyłem pojeździć nagle na wyświetlaczu zaczęło mi spadać napięcie gdy spadło do 10 na pasach zgasł i już rozrusznik nie załapał odpaliłem z pychu by dojechać do domu .dzwoniłem do serwisu krzyknęli 300 za samo sprawdzenie ,na fb ktoś mi napisał żeby kupić aku ,stator ,regulator napięcia .i wymieniać po kolei .głupota przecież musi być jakiś sposób by łatwiej sprawdzić co się zepsuło czy muszę kupować wszystko a okaże się że zepsuło się jedno .pomocy .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group