Autor |
Wiadomość |
henio12323 |
Wysłany: Pią 10:31, 22 Gru 2023 Temat postu: |
|
maja zdecydowanie, wazna jest ich szczelnosc jak i odpowiedni luz zaworowy, jak np ssace beda podparte to bedzie znacznie utrudniony rozruch |
|
|
motif |
Wysłany: Czw 23:50, 21 Gru 2023 Temat postu: |
|
a rozjechane zawory mają znaczenie do kompresji? lub do tego że nie odpala |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Czw 21:57, 21 Gru 2023 Temat postu: |
|
pokrywa rozrządu nie ma zadnego znaczenia
tez niewielkie znaczenie ma sam pomiar, bo nie jest miarodajny, moto ma dekompresator, trzeba by go wywalic do testów a i tak, przy tak małych komorach spalania ( chociaz akurat 500ta strasznie mała nie jest ) duze znaczenie ma samo urządzenie, duze straty sa nawet na objetosci wezyka, wiec moim zdaniem pomiar bez sensu, jak juz to lepszy jest pomiar szczelnosci, niz cisnienia sprezania. jak ma 600godzin to tak czy inaczej - profilaktycznie bym zajrzał, tłok juz na pewno nie bedzie trzymał tolerancji |
|
|
motif |
Wysłany: Czw 17:35, 21 Gru 2023 Temat postu: kompresja silnika 40 psi ? |
|
Cześc, mój 500 exc-f po dłuzszym staniu w garażu nie odpala.
Paliwo jest, pompa 50psi, wtryskiwacz sika, iskra jest ale jak zmierzyłem kompresje to tylko 40psi. Pytanie czy dobrze mierzę czy zawory dekompresji wprowadzają w błąd? Dodam że pokrywa zaworów ma wyciek i cała zapaprana, może to obnizać cisnienie w teście? moto ma 600 mth |
|
|