Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 7:31, 12 Kwi 2024    Temat postu:

Myślałem bardziej nad płukanka do paliwa żeby wtrysk przeczyscil i nagar rozpuściła.
henio12323
PostWysłany: Pią 5:38, 12 Kwi 2024    Temat postu:

szczerze to nie spotka lem sie zeby w nowoczesnym motocyklu byłyu zapieczone pierscienie, to nie polonez z lat 80tych...
płukanki kiepsko działaja na sprzęgło wiec msle ze na problem to nie pomoze, a bardziej moze zrobic jakies szkody
Gość
PostWysłany: Czw 20:16, 11 Kwi 2024    Temat postu:

Myślisz że dobrym pomysłem będzie zrobić mu jakaś dobrą płukanie silnika żeby wlać płukankę do paliwa podejrzewam jednak że te pierścienie mogą być zapieczone powinny puścić chyba że jeszcze nafty nalać. Co o tym myślisz?
henio12323
PostWysłany: Czw 20:06, 11 Kwi 2024    Temat postu:

olej przeciętny, lepiej zalac jakis syntetyk np motul 7100 10w50 czy 15w50 ale juz dosłownie kilka zł wiecej masz duzo lepszy 300v 15w50...
jak sie dostaje paliwo do oleju to tez nie mozesz go od tak odlewac, bo w koncu bedziesz jeździł na samym paliwie.
a jezdzenie tak prowadzi do dalszego zgonu silnika
czemu tak sie dzieje ? ciezko powiedziec zwykle to nieszczelnosc pierscieni/zalewanie silnika ogromna iloscia paliwa
Kacper_11111
PostWysłany: Czw 17:50, 11 Kwi 2024    Temat postu: Problemy z olejem

Witam posiadam KTM Duke 125 2013r KTM ma przejechane 9,5tys km co nie jest jakoś dużo. Z skrzyni biegów co jakiś czas muszę odlać trochę oleju bo go jest za dużo w oleju jak i korek czuć paliwem. ma ktoś może pomysł co to może być KTM kupiłem w 2021 i ten problem nie występował zauważyłem go w tym roku od dnia zakupu zrobiłem nim z max 800km. Czy przyczyną tego mogą być zapieczone pierścieni i czy jakaś ewentualna płukanka pomogła by? Silnik nigdy nie był rozbierany a olej na którym jeździ to motul 5100 4t 15W-50.
P.S silnik pracuje równo ma moc nie dymi ani troszkę i ogólnie jest w dobrej kondycji nigdy nie był katowany
Z góry dziękuję za pomoc 🙃

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group