Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 16:37, 24 Kwi 2024    Temat postu:

To ja nie mam więcej pytań poza jednym, kiedy sprzedajesz Very Happy
babel
PostWysłany: Śro 13:00, 24 Kwi 2024    Temat postu:

Nie wiem co jest w standardzie ale u mnie mam ( spisałem sobie z ogłoszenia):
- podgrzewane oryginalne manetki
- tryb Rally
- Quick Shift+
- MTC+MSR
- tempomat
Wyposażenie dodatkowe
- żelowa obniżona kanapa
- obniżone 3 cm zawieszenie progresywne Hyperpro (oryginał przekazuję kupującemu)
- decat Arrow (oryginalny katalizator przekazuję kupującemu)
- osłona termiczna tylnego amortyzatora
- osłony bocznych dekli silnika
- wzmocniona płyta osłony silnika Touratech
- wzmocnienie uchwytu reflektora
- aluminiowy uchwyt nawigacji NICECNC + kabel zasilający (Garmin, TomTom)
- łamane klamki NICECNC
- akcesoryjny regulowany amortyzator skrętu
- podwyższenie kierownicy NICECNC
- aluminiowa osłona pompy hamulcowej i zbiorniczka płynu hamulcowego
- poszerzona boczna stopka
- dźwignia hamulca nożnego z podwyższeniem do jazdy na stojąco
- halogeny
- gąbkowy filtr powietrza Unifilter + prefilter TwinAir
- osłona czujnika ABS - tył
- osłona czujnika bocznej stopki
- aluminiowa osłona chłodnicy
- osłony dekli silnika
- one clutch finger
- chip BoosterPlug
-osłona lampy przód
-I ostatnio założyłem napinacz łańcuszka rozrzadu Dirt Tricks
henio12323
PostWysłany: Śro 6:21, 24 Kwi 2024    Temat postu:

około 4000 zł
Gość
PostWysłany: Wto 18:00, 23 Kwi 2024    Temat postu:

Niestety opcja r jest zbędna bo po złamaniu ręki nie zamierzam wjeżdżać w ciężki teren. Wystarczy zwykła wersja zeby lepiej ogarniać koleiny jadąc z plecakiem i kuframi. To ogłoszenie wydaje mi się najsensowniejsze na moje potrzeby. R-kę odpuszczam, interesują mnie tylko Alu kufry a w od sprzedawanie nie chce się bawić. Pole się zmniejsza. Ile kosztuje odblokowanie wszystkich opcji w ktm? Quick shifter 2 koła a reszta tzn co? Tryby jazdy? Tempomat? Wszystko jest osobno? Nie orientuje się jak to dokładnie wygląda
babel
PostWysłany: Wto 12:15, 23 Kwi 2024    Temat postu:

Ta z ogłoszenia to 890 ADV s - ja mniej dałem za ADV R - i do tego ja mam full co może byc w motocyklu z KTM jesli chodzi o elektronikę itp plus mase dodatków
Wiec chyba drogo - i poza tym jak potrzebujesz moto do terenu to R fajniejsza
Jesli chodzi o mnie to ostatnie 3 lata EXC450 ale wczesniej 690 Enduro/Freeride 250R i EXC400 a przed tym DRZ i Africa Twin
czarnymazur
PostWysłany: Pon 20:01, 22 Kwi 2024    Temat postu:

Cytat:
moze najlepioej miec oba Very Happy


Mój syn dokładnie tak mówi a zgody na sprzedaż 990 nie mam i od niego nie dostanę a skubaniutki ma dopiero 4 latka Smile

Cytat:
troche pisania, i co z tego wynikło - niewiele, sam bym miał duzy dylemat

Dla jednych niewiele dla innych wiele, mi rozwiewają się powoli wątpliwości. Stojąc w miejscu cofamy się. Myślę że trzeba iśc z duchem czasu i nie zostawać w tyle a jeśli jest taki zwinny przy tym lżejszy z bardzo podobną mocą to banan z twarzy niezniknie.

Babel z czego się przesiadłeś?

Mnie kusi strasznie jedna sztuka, mam do niej kawał drogi. Może powiecie w 2 słowach co sądzicie (wiem że to na innym dziale)
https://www.olx.pl/d/oferta/ktm-890-adventure-2021r-CID5-IDZukiY.html?isPreviewActive=0&reason=seller_profile%3FisPreviewActive%3D1&sliderIndex=2
To już 2 właściciel no i kufry bosznie nie są wliczone w cenę :/
babel
PostWysłany: Pon 13:48, 22 Kwi 2024    Temat postu:

Mnie podkusiło i mam od 3 miesięcy właśnie taki poleasingowy 890 ADV R z 2021 z przebiegiem 15 tys km.
Jeździ aż miło , wyważenie, prowadzenie,zawieszenie, hamulce miodzio.
W terenie lux, a po asfalcie jak ścig Smile, pali w granicach 5l/100km.
Co do 890 i jej narwania - nie mam porównania do 990 ale znajomy mechanik jeździł i twierdzi że 890 bije na głowę 990 ( tylko trzeba ustawić wszystko w trybie Rally Smile )
Musisz spróbować czy Ci podpasuje.
Przy okazji wzrostu moj jest 890 ADV R ale mam obniżona kanapę + sprężyny obnizające 3 cm progresy Hyper Pro zrobił to wszystko poprzedni właściciel - i ja mam 162 cm wzrostu i dają rade Wink
Ale jak pisałem to świetnie konstrukcyjnie zrobiony motocykl- dlatego jest najdroższy w klasie.
A jakość no coż mam KTM od wielu lat i czasami mówię następnego już nie i kupuje KTM Wink
henio12323
PostWysłany: Pon 12:58, 22 Kwi 2024    Temat postu:

sprzedaja bo konczy sie leasing i biorą nowa fure Razz

990tka ma ta zalete ze jest prosta w obsłudze, fajna na pustynie, gdzie sprzegło mozesz zmienic dwoma patykami... zaleta to równiez pochodzenie - europa. wiec jakosciowo wszystkie elementy sa bardzo dobre

w 890 - produkcja czesciowo india, wiec niektóre podzespoły widac ze sa kiepskie, czy to umniejsza motocykliowi ? róznie. zalezy kto czego oczekuje, mi sie wykonanie nie podoba, jakos przez to moto traci dla mnie dusze, ( tutaj akurat kazda marka teraz te srednie modele robi nie w europie wiec wyboru nie ma ) ale za to jak jeździ - moim zdaniem bije na głowe 990tke, mimo ze czasami te 890 maja mniejsza moc, to wszystjko jest tak dograne, skrzynia itd ze te motocykle sa sprawniejsze. postawic w pion 890 to nie problem, 990 to juz wyzwanie *( stosunkowo ) no i technologia - te wszystkie kontrole trakcji itd, pozwalaja np w trasie troche wyłaczyc myslenie, nie myslec czy za mocnym motocyklem nie wyrzniesz sie bo vłka ciagnie od dołu, tylko skupiasz sie na jeździe, a jak trzeba wyłaczasz co zbędne i ogień Very Happy

troche pisania, i co z tego wynikło - niewiele, sam bym miał duzy dylemat, bo to są dwa rózne motocykle, moze najlepioej miec oba Very Happy
czarnymazur
PostWysłany: Nie 19:42, 21 Kwi 2024    Temat postu: KTM 890 & KTM 990

Witam wszystkich
Pozwoliłem sobie na założenie tego tematu gdyż targają mną emocje i nie wiem w którym kierunku podążać. Ciekaw jestem waszych opinii.
Przechodząc do sedna - jestem przeszczęśliwym posiadaczem Ktm 990 adv z 2009 roku od około 7 lat. Jednak czasy się zmieniają, preferencje się zmieniają, technologia idzie do przodu/jakość nie do końca. Bardzo kusi mnie zmiana na nowszy sprzęt. Interesuje mnie bardzo mocno 890tka, na plus są wszystkie nowinki elektroniczne (abs w zakrętach, tryby jazdy...) kusi o połowe mniejsze spalanie, niżej położone siedzisko (nie należę do najwyższych, wręcz 990 tka to max na co jestem w stanie wsiąść i tu każdy cm ma duże znaczenie) mniejsza waga.
Jak to się ma w odniesieniu do pancernej 990, charakteru, dynamiki. Czy po przesiadce będzie rozczarowanie? Czegoś będę żałował? Domyślam się że 890 będzie mniej narwana, płynniejsza a z 2 strony na papierze konie podobne,niuty te same, waga mniejsza. No i co najbardziej zastanawia-czemu wszyscy sprzedają 790 na potęgę, 890 też są i to z przebiegami 5/10/15 kkm, nowy sprzęt a już 2/3 właściciel, o co tu chodzi? Doradźcie bo spać po nocach nie mogę z chęci zmiany a jednak w garażu stoi ta ukochana Smile
Dzięki za każdą opinię

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group