Autor Wiadomość
pm2z
PostWysłany: Pią 16:26, 24 Maj 2024    Temat postu:

Dzięki za odpowiedzi. Oddałem amor do lokalnych specjalistów od zawieszeń, bardzo polecani przez wszystkich, ale jak oddałem amor to obiecali się odezwać w ciągu 1-2 dni, zadzwoniłem po trzech i kazali czekać, później spotkałem ich na torze, jeszcze się za niego nie wzięli. Jutro znowu trening, może coś już będę wiedział, ale jak nie ruszyli tego nawet to mam ochotę zabrać to od nich i wysłać do kogo, kto lepiej dba o klienta.
Ty Henio robisz takie Öhlinsy?
henio12323
PostWysłany: Sob 20:55, 11 Maj 2024    Temat postu:

tak, mam go w swoim moto
setting sie rózni troche jak i sztywnosc sprezyn wyjsciowo, ale bebechy te same, 4T jest ciezsze wiec troche sztywniej zestrojone, ale moim zdaniem ,przynajmniej z rocznika 2017 setting to porażka strasznie pluszowy, nie da sie tym szybko jechac, wiec mysle ze ta opcja sztywniejsza to tylko na plus

kazda regulacja powinna klikać i na dole i na górze
KTMonster
PostWysłany: Sob 10:38, 11 Maj 2024    Temat postu:

Typ amora czy setting to raczej nie ma nic wspólnego z typem silnika. Bardziej preferencje ridera, styl jazdy, teren etc.
To, że nie klika może być podejrzne, ale nie miałem nigdy styczności z takimi amorami, może ktoś się wypowie.
pm2z
PostWysłany: Pią 19:37, 10 Maj 2024    Temat postu: pytanie o ohlins do ktm z pds

kupiłem używkę (rzekomo po serwisie) ohlinsa do pds, miał pasować do exc300tpi'21, ale jak paczka przyszła to sprawdziłem oznaczenie na amorze i jest to:
Öhlins TTX Flow MX & Enduro Shock Absorber KT 2084
i wedle strony producenta
https://www.ohlins.eu/en/products/motorcycle/kt-2084--6871/
jest on dedykowany do modeli 4t.
Zamontowałem, bo pasuje, jeszcze nie jeździłem, ale ma to w ogóle sens, setting jest inny pod 2T? Czy da się i czy potrzeba to "przerobić"?

Do tego nie bardzo rozumiem regulację tłumienia odbicia w nim, pokrętło nie klika i zastanawiam się, czy w ogóle działa.

Doradźcie jak ugryźć temat. Zna ktoś ten model amora?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group