Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 10:24, 27 Cze 2024    Temat postu:

kristofsx.com tu znajdziesz, w necie tez bezproblemu dostepna masz nie serwisówke tylko instrukcje uzytkownika zapewne
Gość
PostWysłany: Czw 9:56, 27 Cze 2024    Temat postu:

Tak przepraszam teraz sprawdziłem dokładniej bo wcześniej była brudna. Dysza to 142,5.- to ta która miałem osobno więc tamta w gaźniku była większa. Kurcze tylko w mojej książce serwisowej nie ma nic na temat gaźnika zaworów i jakich kolwiek główniej szych napraw Sad tylko takie głupoty jak ciśnienie w oponach stan łańcucha Sad masz może jakieś namiary na takie dane do iglicy dysz itd
henio12323
PostWysłany: Czw 9:21, 27 Cze 2024    Temat postu:

gaxnik to ciezki temat
2,5 na pewno nie masz, kup nowe dysze skoro masz jakies niepewne, w instrukcji masz jakie powinny byc
iglica poza "piętra" ma jeszcze model/oznaczenie co tez ma wpływ i nie pisz jakie masz - bo to bez znaczenia, musisz tak dobrac dysze i iglice zeby pracował poprawnie. warto wyjsc od ustawien fabrycznych, jak cos niedomaga korygować, a zalezy to np od wydechu, dolotu, stanu silnika
Czesiek 000
PostWysłany: Czw 8:12, 27 Cze 2024    Temat postu:

Jak rozkręciłem gaźnik to ta główna, duża dysza miała wymiar 2,5 i mam jeszcze jedną, która też ma wymiar 2,5. Przymierzyłem je do sobie i na oko tamta, która była w gaźniku ma większy otwór. Czy jak założę dyszkę z mniejszym otworem to będzie lepiej? A iglica jest ustawiona na środkowym piętrze.
henio12323
PostWysłany: Czw 7:51, 27 Cze 2024    Temat postu:

tyle zeby było dobrze, nie ma konkretnej wartosci bo wtedy nie robili by sruby zadnej
jak chodzi na biegu jałowym dobrze to srube składu zostaw mysl nad igła i bardziej nad dysza głowna
Czesiek 000
PostWysłany: Czw 7:50, 27 Cze 2024    Temat postu: Ktm lc4 640 2002r. Problem na wyższych obrotach przerywa :(

Witam grupowicze,
chciałbym Was prosić o pomoc, ponieważ mam problem ze znalezieniem usterki w KTM LC4 640 2002r.
Motor bardzo dobrze pracuje na wolnych obrotach, lecz przy wyższych i przy trzymaniu na wyższych obrotach zaczyna przerywać.
Jest świeżo po wymianie filtru powietrza i świecy zapłonowej dedykowanej do tego motoru. Wczoraj wyczyściłem gaźnik Mikuni.
Pytanie jeszcze jedno co do gaźnika, ile obrotów dyszy powinno być do mieszanki powietrzno-paliwowej. [/img]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group